Silver TV już od pierwszej transmisji w 2020 roku, przyciąga i inspiruje społeczność osób 50+, oferując treści odpowiadające na ich potrzeby. Założona przez Beatę Borucką, znaną jako Mądra Babcia, telewizję zasubskrybowało ponad 175 tys. użytkowników platformy YouTube, a filmy umieszczone na kanale wyświetlono prawie 40 milionów razy.
Już niedługo Silver TV rusza w nowej odsłonie – więcej prowadzących, nowe formaty, ponad 100 godzin transmisji w miesiącu i nowoczesne studio, którego nie mogliby się powstydzić najwięksi konkurenci.
Zobacz również
– W 2020 roku, kiedy startował nasz kanał wystartował, byłam jedyną prowadzącą, która raz na tydzień prowadziła przedłużoną śniadaniówkę dla silversów. To zmienia się już teraz! Od października na antenie Silver TV towarzyszyć mi będzie ponad dziesięciu prowadzących, z doświadczeniem w największych mediach, a formatów i programów starczy na 6 godzin emisji dziennie! Nic z tego nie udałoby się bez Szymona Negacza, który uwierzył, że medium skierowane do pokolenia 50+ jest wspaniałym pomysłem i zdecydował się przeznaczyć fundusze na jego rozwój. Szymon to wielki umysł biznesowy, ale co ważniejsze, przemiły i ciepły człowiek, którego z ogromnym entuzjazmem witamy w naszym zespole – mówi Beata Borucka, liderka projektu Mądra Babcia i twórczyni Silver TV.
Szymon Negacz to trener biznesu i konsultant, założyciel WiseGroup (HireWise, AdWise oraz SellWise).
– Zainwestowałem w Silver TV, bo uwierzyłem w ten projekt. Od wielu lat „siedzę” w biznesie. Obserwowałem początki licznych, różnorodnych start-upów, z których wiele upadało w przeciągu zaledwie paru lat, a tylko nieliczne przemieniały się w imponujące firmy. Szybko nauczyłem się dostrzegać, które inicjatywy mają realne szanse na sukces. Tej „inwestycyjnej intuicji” używam na co dzień w mojej firmie doradczej WiseGroup i jak dotąd nigdy mnie nie zawiodła. Z tego powodu z tak wielkim entuzjazmem podchodzę do Silver TV i cieszę się, że mogę stać się częścią tak wyjątkowego projektu! – mówi Szymon Negacz.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS Jak zmienia się konsumpcja treści wideo wśród odbiorców 50+ [RAPORT]
PS2 Silver tsunami zalewa TikToka
Słuchaj podcastu NowyMarketing