Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland [PATRONAT]

Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland [PATRONAT]
Jury 25. edycji Effie Awards Poland nominowało 92 kampanie w 26 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji otrzymały agencje Starcom (14) i DDB Warszawa (8), a wśród reklamodawców Grupa Maspex (6) i LOTTE Wedel (5).
O autorze
1 min czytania 2024-10-02

Tegoroczne zgłoszenia oceniło ponad 200 ekspertów zasiadających w 14 grupach jurorskich pod przewodnictwem Ewy Szmidt, Prezeski Grupy Empik. Zgłaszający mieli w tym roku do wyboru 27 kategorii, w tym nową kategorię specjalną za projekty realizowane z użyciem sztucznej inteligencji.

Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymały: DDB Warszawa (8), Feeders Agency, Leo Burnett, LiquidThread (po 7) oraz GONG (6).

Liderami nominacji wśród agencji mediowych zostali: Starcom (14), Zenith (12) oraz EssenceMediacom (9).

Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Grupa Maspex (6),
  • LOTTE Wedel (5),
  • Grupa Żywiec (4),
  • ING Bank Śląski (4),
  • McDonald’s (po 4),
  • Allegro (3),
  • BLIK (3),
  • Grupa OLX (3),
  • Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN (3).

Najwięcej nominacji jury konkursu przyznało w kategoriach:

  • Long Term (9),
  • Non-Profit (7),
  • Public & Political Service (7),
  • Relaunch & Defend (7).

W kategorii 50+ nie wręczono żadnej nominacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wszystkie nominacje zobaczyć można na stronie internetowej konkursu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tych, którzy zostaną nagrodzeni statuetkami Effie Poland poznamy już 5 listopada 2024 podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Kluczową dla uczestników konkursu informacją jest to, że w tym roku zarówno nominacja, jak i zwycięstwo w Effie Awards Poland 2024 liczyć się będzie podwójnie, daje to bowiem szansę na zdobycie punktów uwzględnianych w nowym Rankingu Marketing Masters SAR.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Zdjęcie główne: mat. pras.