„Beyond Ceilings”: Women in Tech Global i UN Women przekonują, że kobiety w IT muszą przebijać szklane sufity

„Beyond Ceilings”: Women in Tech Global i UN Women przekonują, że kobiety w IT muszą przebijać szklane sufity
Przebicie się przez przysłowiowy szklany sufit to dla wielu kobiet pracujących w branży technologicznej nie lada wyzwanie. O tym, jak powszechne jest to zjawisko, w dosłowny sposób opowiada kampania „Beyond Ceilings” stworzona przez Women in Tech Global i UN Women.
O autorze
1 min czytania 2024-10-21

Women in Tech Global przekonuje, że równość w branży technologicznej to wciąż cel, do którego powinniśmy dążyć. „Szklane sufity” niejednokrotnie ograniczają pracujące w tech-obszarze kobiety, skutecznie uniemożliwiając im awanse i robienie kariery.

„Beyond Ceilings” to kampania stworzona przez Women in Tech Global i UN Women we współpracy z agencją Way.TV i kanadyjską reżyserką Maïlisem. Jej głównym elementem jest spot wideo, prezentujący bohaterkę, Lily, żyjącą w pomieszczeniach o wyjątkowo niskich sufitach. Niewygoda i brak komfortu związane z niewystarczającą ilością miejsca do wyprostowania się, w metaforyczny (a zarazem boleśnie dosłowny) sposób mają przypominać oglądającym o tym, jak wiele wysiłku muszą wkładać kobiety, aby móc być traktowane na równi z mężczyznami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Inicjatywa „Beyond Ceilings” została po raz pierwszy zaprezentowana podczas światowego szczytu Women in Tech 2024.

PS Kobiety i AI: wyzwania, spostrzeżenia i perspektywy w regionie CEE [RAPORT]

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się