Jak efektywnie wykorzystać social listening w agencji [WEBINAR]

Jak efektywnie wykorzystać social listening w agencji [WEBINAR]
Odkryj, jak efektywne wykorzystanie social listeningu może rewolucjonizować działania Twojej agencji marketingowej. Na webinarze organizowanym przez Brand24 i agencję dfusion dowiesz się, jak w pełni wykorzystać monitoring mediów społecznościowych, aby zwiększyć lojalność klientów i poprawić wyniki kampanii.
O autorze
1 min czytania 2024-10-23

Chcesz wyróżnić swoją agencję na tle konkurencji i dostarczać większą wartość klientom? Weź udział w bezpłatnym webinarze 29 października o 13:00 i odkryj, jak wykorzystać social listening w marketingu!

[ZAREJESTRUJ SIĘ NA WEBINAR]

Eksperci Kamil Gołdy (Head of Digital, dfusion) i Mikołaj Winkiel (Chief Evangelist, Brand24) podzielą się praktycznymi wskazówkami na temat:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • wspierania agencji i klientów dzięki social listeningowi,
  • najlepszych praktyk w prezentowaniu i sprzedaży tych usług,
  • sposobów na maksymalne wykorzystanie Brand24.

Nie przegap szansy na rozwój swojej agencji!

Plan spotkania

  1. Omówienie podstaw social listeningu i jego roli we wspieraniu agencji marketingowych.
  2. Sprawdzone metody prezentowania i sprzedaży usług social listeningu.
  3. Przykłady praktycznego zastosowania narzędzia Brand24 w realizacji kampanii dla klientów.

Prelegenci

Kamil Gołdy

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ekspert ds. komunikacji, z ponad 15-letnim doświadczeniem. Realizował działania PR i marketingowe dla wiodących marek w segmencie B2C (Apple, Samsung, LG, Xbox) oraz B2B (Schneider Electric, Tristan Capital Partners, Microsoft). Aktualnie zarządza zespołem digital w agencji dfusion.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Wykładowca akademicki. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

[ZAREJESTRUJ SIĘ NA WEBINAR]