Chcesz wyróżnić swoją agencję na tle konkurencji i dostarczać większą wartość klientom? Weź udział w bezpłatnym webinarze 29 października o 13:00 i odkryj, jak wykorzystać social listening w marketingu!
Zobacz również
Eksperci Kamil Gołdy (Head of Digital, dfusion) i Mikołaj Winkiel (Chief Evangelist, Brand24) podzielą się praktycznymi wskazówkami na temat:
- wspierania agencji i klientów dzięki social listeningowi,
- najlepszych praktyk w prezentowaniu i sprzedaży tych usług,
- sposobów na maksymalne wykorzystanie Brand24.
Nie przegap szansy na rozwój swojej agencji!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Plan spotkania
- Omówienie podstaw social listeningu i jego roli we wspieraniu agencji marketingowych.
- Sprawdzone metody prezentowania i sprzedaży usług social listeningu.
- Przykłady praktycznego zastosowania narzędzia Brand24 w realizacji kampanii dla klientów.
Prelegenci
Kamil Gołdy
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ekspert ds. komunikacji, z ponad 15-letnim doświadczeniem. Realizował działania PR i marketingowe dla wiodących marek w segmencie B2C (Apple, Samsung, LG, Xbox) oraz B2B (Schneider Electric, Tristan Capital Partners, Microsoft). Aktualnie zarządza zespołem digital w agencji dfusion.
Mikołaj Winkiel
Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Wykładowca akademicki. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.