Klub Rabatowy to oferta przygotowana z myślą o tych, którzy chcą jak najefektywniej korzystać z kart płatniczych i jednocześnie oszczędzać, dokonując zarówno codziennych, jak i okazjonalnych zakupów. Program umożliwia otrzymywanie rabatów już w momencie dokonywania płatności kartą – rabat zostaje naliczony od razu przy kasie. Klubem Rabatowym objęte są wszystkie karty płatnicze wydawane przez Credit Agricole Bank Polska oraz karta partnerska RTV EURO AGD. Liczba punktów handlowo – usługowych, w których klienci banku mogą dokonać zakupu ze zniżką sięga 10 000, co sprawia, że jest on największym programem tego typu w kraju.
Credit Agricole uruchomił stronę internetową Klubu Rabatowego w nowej odsłonie. Od teraz użytkownicy kart płatniczych banku w łatwy i szybki sposób mogą zaplanować zakupy i obliczyć, ile zaoszczędzą płacąc bezgotówkowo. Wprowadzona funkcjonalność umożliwia posiadaczowi karty banku sprawdzenie tego zarówno jeszcze w zaciszu domowym, jak i wówczas, gdy jest już na zakupach, korzystając korzystając ze smartphone’a czy tabletu.
Zobacz również
– Jednym z podstawowych atutów nowej strony Klubu Rabatowego jest geolokalizacja, dzięki której posiadacze kart płatniczych Credit Agricole mogą szybko namierzyć określone sklepy czy punkty usługowe, oferujące im rabaty. Wdrożone rozwiązanie pozwala nam lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i proponować spersonalizowane oferty. To kolejny krok na drodze naszego banku do tzw. proximity banking, a więc bankowości bliskiej klientowi. – mówi Aldona Pojda – Niedźwiedź, manager zespołu rozwoju programu rabatowego.
Jeśli klient banku szuka konkretnego partnera, to korzystając z wyszukiwarki znajdującej się na stronie Klubu Rabatowego, odnajdzie go bez trudu, a nawigator wskaże mu najkrótszą drogę do sklepu. Najbardziej interesujące oferty, posiadacz karty płatniczej Credit Agricole – analogicznie jak w sklepie internetowym – może dodawać do „koszyka rabatów” i wygenerować w postaci kuponów zniżkowych.
Klub Rabatowy współpracuje z partnerami z różnych branż. Są to zarówno duże, ogólnopolskie firmy (m.in. RTV EURO AGD, Żabka, Fresh Market, 4f, Yves Rocher, Zalando, Monnari, TOP-SECRET, Stena Line, Komputronik, AXA), jak i te działające na rynkach lokalnych, co jest unikalną propozycją w skali kraju. Klub Rabatowy umożliwia bowiem uzyskanie zniżek w miejscu zamieszkania klientów – w sklepie spożywczym za rogiem, ulubionym pubie, restauracji, a także w salonie fryzjerskim, czy kosmetycznym. Lista partnerów dostępna jest na stronie Klubu Rabatowego.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing