Zamiast kupować wszystko 29 listopada, czyli w tegoroczny Black Friday, warto zrobić zakupy przemyślane i zgodne z faktycznymi potrzebami – przekonuje outdoorowa kampania marki The Ordinary. Aby sprzeciwić się zakupowej manii, która ogarnia wielu z nas właśnie w Czarny Piątek, brand postanowił pokazać, co bardzo często kryje się za „spektakularnymi” promocjami wielu sklepów.
Podobnie, jak w przypadku wcześniejszych kampanii The Ordinary, tym razem również postawiono na minimalizm graficzny i jasny przekaz. W ten sposób powstały materiał prezentujące prawdę o ofertach czarnopiątkowych. „Zapłać za jeden, weź dwa (w cenie trzech)”, „Ostatnia szansa na zakup dziś. Albo jutro. Ewentualnie dosłownie każdego innego dnia”, „50% zniżki od ceny ustalonej wczoraj” – to tylko niektóre z przykładów haseł widocznych na cenówkach w neonowych kolorach.
Zobacz również
Cel The Ordinary jest jasny: udowodnić, że szaleństwo zakupów z okazji Czarnego Piątku często przysparza więcej szkody niż pożytku. Listopadowa kampania brandu kosmetycznego obejmuje miasta w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.
Zdjęcia: Facebook
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]