Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

Psie całusy na Times Square. ASPCA okazuje wdzięczność za uratowanie życia zwierząt

Psie całusy na Times Square. ASPCA okazuje wdzięczność za uratowanie życia zwierząt
Z okazji Dnia Dziękczynienia na Times Square pojawił się billboard Amerykańskiego Towarzystwa Zapobiegania Okrucieństwu wobec Zwierząt® (ASPCA®). Reklama jest wyrazem wdzięczności zwierząt za uratowanie im życia. Nie brakuje na niej psiej radości w... mokrym wydaniu.
O autorze
1 min czytania 2024-11-29

Amerykańskie Towarzystwo Zapobiegania Okrucieństwu wobec Zwierząt® (ASPCA®) oraz agencja 
Laughlin Constable, pokazały na dużym billboardzie wdzięczność psów za pomoc w uratowaniu im życia.

Reklama OOH przedstawia uratowanego szczeniaka, który dziękuje w najlepszy znany mu sposób, czyli za pośrednictwem psiego mokrego całusa. 15-sekundowy film to bardzo bliskie ujęcie uratowanego psa, wyrażającego wdzięczność tym, którzy mu pomagają, również poprzez wspieranie ASPCA.

Reklama została zaprojektowana w celu zachęcenia do przekazywania darowizn online dla ASPCA, szczególnie w sezonie świątecznym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wideo jest wyświetlane na tablicy NASDAQ na Times Square. Jest emitowana cztery razy na godzinę na tablicy Times Square. Szacuje się, że w ciągu siedmiu dni pojawi się ponad 6 mln wyświetleń.

– Właściwy pomysł we właściwym miejscu z szybką realizacją i wysokiej jakości produkcją to coś, z czego jesteśmy dumni, dostarczamy naszym klientom dzień w dzień, a ta kampania jest świetnym przykładem naszej pracy. Jesteśmy bardzo dumni, że wspieramy ASPCA i ich wpływ na zwierzęta w całym kraju – powiedział Anthony Romano, CEO Laughlin Constable.

– Okres świąteczny to kluczowy czas dla naszej organizacji, aby zaangażować miłośników zwierząt i kontynuować nasze wysiłki, by pomóc setkom tysięcy zwierząt każdego roku. Dla każdego miłośnika zwierząt film o liżącym psie trafia w samo sedno tego, co robimy i dlaczego jest to tak ważne, a moment jest idealny, aby przypomnieć ludziom, że w całym kraju są zwierzęta, czekające na kochający dom w okresie świątecznym – powiedział Luke Franklin, wiceprezes ds. członkostwa ASPCA.

– Naprawdę chcieliśmy zrobić coś, co byłoby trochę zaskakujące i wywołałoby uśmiech na twarzach ludzi. Pokazanie psiego lizania na Times Square wydawało się czymś, co przyniosłoby ludziom trochę radości i zainspirowałoby ich do pomagania zwierzętom w potrzebie – powiedział Pat Laughlin, dyrektor kreatywny w Laughlin Constable.

PS #CharytatywnaChoinka: pomóż bezdomnym psiakom i kociakom

PS2 IAMS™ : olbrzymi balon w kształcie otyłego psa ma zwrócić uwagę przechodniów na problemy zdrowotne czworonogów