Psie całusy na Times Square. ASPCA okazuje wdzięczność za uratowanie życia zwierząt

Psie całusy na Times Square. ASPCA okazuje wdzięczność za uratowanie życia zwierząt
Z okazji Dnia Dziękczynienia na Times Square pojawił się billboard Amerykańskiego Towarzystwa Zapobiegania Okrucieństwu wobec Zwierząt® (ASPCA®). Reklama jest wyrazem wdzięczności zwierząt za uratowanie im życia. Nie brakuje na niej psiej radości w... mokrym wydaniu.
O autorze
1 min czytania 2024-11-29

Amerykańskie Towarzystwo Zapobiegania Okrucieństwu wobec Zwierząt® (ASPCA®) oraz agencja 
Laughlin Constable, pokazały na dużym billboardzie wdzięczność psów za pomoc w uratowaniu im życia.

Reklama OOH przedstawia uratowanego szczeniaka, który dziękuje w najlepszy znany mu sposób, czyli za pośrednictwem psiego mokrego całusa. 15-sekundowy film to bardzo bliskie ujęcie uratowanego psa, wyrażającego wdzięczność tym, którzy mu pomagają, również poprzez wspieranie ASPCA.

Reklama została zaprojektowana w celu zachęcenia do przekazywania darowizn online dla ASPCA, szczególnie w sezonie świątecznym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wideo jest wyświetlane na tablicy NASDAQ na Times Square. Jest emitowana cztery razy na godzinę na tablicy Times Square. Szacuje się, że w ciągu siedmiu dni pojawi się ponad 6 mln wyświetleń.

– Właściwy pomysł we właściwym miejscu z szybką realizacją i wysokiej jakości produkcją to coś, z czego jesteśmy dumni, dostarczamy naszym klientom dzień w dzień, a ta kampania jest świetnym przykładem naszej pracy. Jesteśmy bardzo dumni, że wspieramy ASPCA i ich wpływ na zwierzęta w całym kraju – powiedział Anthony Romano, CEO Laughlin Constable.

– Okres świąteczny to kluczowy czas dla naszej organizacji, aby zaangażować miłośników zwierząt i kontynuować nasze wysiłki, by pomóc setkom tysięcy zwierząt każdego roku. Dla każdego miłośnika zwierząt film o liżącym psie trafia w samo sedno tego, co robimy i dlaczego jest to tak ważne, a moment jest idealny, aby przypomnieć ludziom, że w całym kraju są zwierzęta, czekające na kochający dom w okresie świątecznym – powiedział Luke Franklin, wiceprezes ds. członkostwa ASPCA.

– Naprawdę chcieliśmy zrobić coś, co byłoby trochę zaskakujące i wywołałoby uśmiech na twarzach ludzi. Pokazanie psiego lizania na Times Square wydawało się czymś, co przyniosłoby ludziom trochę radości i zainspirowałoby ich do pomagania zwierzętom w potrzebie – powiedział Pat Laughlin, dyrektor kreatywny w Laughlin Constable.

PS #CharytatywnaChoinka: pomóż bezdomnym psiakom i kociakom

PS2 IAMS™ : olbrzymi balon w kształcie otyłego psa ma zwrócić uwagę przechodniów na problemy zdrowotne czworonogów