„The Athletes Code”: Powerade wspiera sportowców w zawieszeniu zobowiązań sponsorskich dla ich zdrowia psychicznego

„The Athletes Code”: Powerade wspiera sportowców w zawieszeniu zobowiązań sponsorskich dla ich zdrowia psychicznego
Marka Powerade dodała do umów ze sportowcami poprawkę, która daje im możliwość wstrzymania się od działań związanych ze współpracą na rzecz zadbania o swoje zdrowie psychiczne bez poniesienia żadnych konsekwencji.
O autorze
1 min czytania 2024-12-09

Powerade podkreśla, że bycie sportowcem to nie tylko sprawność fizyczna, ale również, a może przede wszystkim – psychiczna. „The Athletes Code”, czyli „Kodeks Sportowców” to akcja, która jest częścią dużej kampanii Powerade „Pause is Power”. Dzięki niej, marka chce wzmocnić swoje zaangażowanie we wspieranie sportowców i postawić ich zdrowie psychiczne na równi ze zdrowiem fizycznym.

W związku z akcją, Powerade umieściło w umowach ze współpracującymi z nimi sportowcami poprawkę, która pozwala im priorytetowo traktować swoje samopoczucie psychiczne, aby mogli wrócić jeszcze silniejsi, a przy tym nie ponieść żadnych konsekwencji związanych ze zobowiązaniami partnerskimi.

Powerade zapewnia, że udostępnione marce informacje, które dotyczą zdrowia psychicznego sportowca traktuj z troską i szacunkiem, zachowując poufność i delikatność. Postanowienie umowne chroni każdego sportowca Powerade.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tworząc Kodeks Sportowca, Powerade chce wyznaczyć nowy standard w branży sportowej, w której czas na regenerację będzie postrzegany jako oznaka siły, a nie słabości.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „Zwycięstwo nie jest dla każdego”: Nike przekonuje, że droga do wygranej rozpoczyna się w głowie sportowca

PS2 Work-Sport Balance: Decathlon proponuje swoim pracownikom czas na sport w godzinach pracy