Powerade podkreśla, że bycie sportowcem to nie tylko sprawność fizyczna, ale również, a może przede wszystkim – psychiczna. „The Athletes Code”, czyli „Kodeks Sportowców” to akcja, która jest częścią dużej kampanii Powerade „Pause is Power”. Dzięki niej, marka chce wzmocnić swoje zaangażowanie we wspieranie sportowców i postawić ich zdrowie psychiczne na równi ze zdrowiem fizycznym.
W związku z akcją, Powerade umieściło w umowach ze współpracującymi z nimi sportowcami poprawkę, która pozwala im priorytetowo traktować swoje samopoczucie psychiczne, aby mogli wrócić jeszcze silniejsi, a przy tym nie ponieść żadnych konsekwencji związanych ze zobowiązaniami partnerskimi.
Zobacz również
Powerade zapewnia, że udostępnione marce informacje, które dotyczą zdrowia psychicznego sportowca traktuj z troską i szacunkiem, zachowując poufność i delikatność. Postanowienie umowne chroni każdego sportowca Powerade.
Najciekawsze reklamy świąteczne 2024 [PRZEGLĄD]
Tworząc Kodeks Sportowca, Powerade chce wyznaczyć nowy standard w branży sportowej, w której czas na regenerację będzie postrzegany jako oznaka siły, a nie słabości.
Słuchaj podcastu NowyMarketing