Zalando i ABOUT YOU łączą siły, aby wspólnie stworzyć ogólnoeuropejski ekosystem e-commerce

Zalando i ABOUT YOU łączą siły, aby wspólnie stworzyć ogólnoeuropejski ekosystem e-commerce
Platformy e-commerce z branży mody i lifestyle'u, Zalando i ABOUT YOU, łączą się, aby wspólnie stworzyć jeszcze lepszą ofertę dla klientów.
O autorze
1 min czytania 2024-12-12

Platforma e-commerce oferująca produkty z segmentu moda i lifestyle Zalando połączyła siły z ABOUT YOU, sklepu internetowego z odzieżą. Wszystko po to, aby wspólnie stworzyć ekosystem e-commerce, który swoim zasięgiem objąłby teren całej Europy.

W tym celu główni udziałowcy ABOUT YOU: Otto Group, Otto Family, HEARTLAND i zarząd ABOUT YOU zawarli wiążące umowy sprzedaży swoich akcji, stanowiących około 73 procent kapitału zakładowego ABOUT YOU, na rzecz Zalando.

Głównym celem połączenia Zalando i About You jest oferowanie różnych doświadczeń zakupowych tak, aby jeszcze lepiej odpowiadać konkretnym potrzebom klientów i partnerów obu platform e-commerce.

– Redefiniowanie zakupów w modzie i stylu życia poprzez tworzenie najlepszych możliwych doświadczeń dla klientów i partnerów zawsze napędzało oba nasze zespoły. Jestem podekscytowany tym, jak wspólnie będziemy w stanie objąć większą część rynku mody i stylu życia. W segmencie B2C możemy zaoferować klientom i markom wyjątkowe i bogate doświadczenia zakupowe. W B2B połączenie naszych uzupełniających się możliwości oprogramowania Tradebyte i SCAYLE stworzy jeszcze bardziej zaawansowany system operacyjny e-commerce, który umożliwia markom i sprzedawcom detalicznym zarządzanie ich wielokanałowym biznesem w Europie i poza nią – powiedział Robert Gentz, współdyrektor generalny i współzałożyciel Zalando.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Umowa pomiędzy Zalando i ABOUT YOU pomoże również wprowadzić pozytywne zmiany na rzecz bardziej zrównoważonej i inkluzywnej przyszłości branży modowej i lifestyle’owej.

Zdjęcie główne: www.corporate.zalando.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „W co mam się ubrać?”: kampania Zalando, która zainaugurowała nową strategię pozycjonowania marki