Różowy Patrol powered by Gliss zachęca, by nie odkładać dbania o zdrowie na później

Różowy Patrol powered by Gliss zachęca, by nie odkładać dbania o zdrowie na później
Święta Bożego Narodzenia to czas życzeń – wśród wielu na szczycie listy znajdują się te dotyczące zdrowia. Różowy Patrol powered by Gliss, który aktywnie działa na rzecz profilaktyki raka piersi od 2023 roku, zachęca, by te słowa zamieniać w konkretne działanie i pamiętać o badaniach. Dbanie o zdrowie to najlepszy prezent, jaki możemy podarować sobie i innym.
O autorze
1 min czytania 2024-12-19

Rak piersi wykryty wcześnie daje pewność niemal całkowitego wyleczenia. Jednak w ferworze codziennych obowiązków często odkładamy troszczenie się o zdrowie na później. W święta przypomina o tym Projekt Różowy Patrol, którego celem jest wspieranie kobiet w profilaktyce raka piersi w całej Polsce.

– Ważne, by każda z nas miała przestrzeń, by mówić o swoim zdrowiu i wyzwaniach, przed jakimi stajemy – nie w ciszy, ale w dialogu, który daje siłę i nadzieję. Kiedy życzymy sobie zdrowia, pamiętajmy, że możemy na nie realnie wpłynąć swoimi decyzjami. Różowy Patrol powstał właśnie po to, by szerzyć wiedzę na temat profilaktyki raka piersi i przypominać kobietom o badaniach, które zbyt często odkładają na później. Córka może przypomnieć mamie o mammografii, przyjaciółka przyjaciółce o USG piersi, a siostry mogą umówić się razem na wizytę kontrolną – tłumaczy Aleksandra Gawlas-Wilińska dyrektorka marketingu działu Henkel Consumer Brands firmy Henkel Polska, certyfikowana Ambasadorka Różowego Patrolu.

Różowy Patrol – znacznie więcej niż kampania edukacyjna

Różowy Patrol powered by Gliss to inicjatywa, która działa od 2023 roku z inicjatywy Fundacji OnkoCafe Razem Lepiej i marki Gliss. Inspiruje ona kobiety do zadbania o siebie, przypominając o badaniach, również w tym wyjątkowym świątecznym czasie. Ambasadorki Różowego Patrolu, kobiety z pasją i wiedzą, tworzą przestrzeń, w której każda uczestniczka czuje się zaopiekowana. W atmosferze wsparcia i zrozumienia nie tylko edukują, ale przede wszystkim pomagają kobietom oswoić lęki i znaleźć odwagę, by podejmować działania, które mogą stać się najważniejszym i najcenniejszym prezentem – troską o własne zdrowie. Taki prezent ma moc dawania nadziei i bezpieczeństwa na przyszłość. To nie są tylko warsztaty, jak mawia wiele uczestniczek spotkań, to chwile, które mogą zmienić życie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej o działaniach Różowego Patrolu można przeczytać na stronie projektu www.rozowypatrol.pl, gdzie znajdują się: mapa placówek, instrukcje samobadania oraz terminy nadchodzących spotkań.

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Henkel startuje z kampanią „Różowy Patrol powered by Gliss” z Małgorzatą Rozenek-Majdan. Cel – ratowanie życia i poprawa zdrowia Polek