Rak piersi wykryty wcześnie daje pewność niemal całkowitego wyleczenia. Jednak w ferworze codziennych obowiązków często odkładamy troszczenie się o zdrowie na później. W święta przypomina o tym Projekt Różowy Patrol, którego celem jest wspieranie kobiet w profilaktyce raka piersi w całej Polsce.
– Ważne, by każda z nas miała przestrzeń, by mówić o swoim zdrowiu i wyzwaniach, przed jakimi stajemy – nie w ciszy, ale w dialogu, który daje siłę i nadzieję. Kiedy życzymy sobie zdrowia, pamiętajmy, że możemy na nie realnie wpłynąć swoimi decyzjami. Różowy Patrol powstał właśnie po to, by szerzyć wiedzę na temat profilaktyki raka piersi i przypominać kobietom o badaniach, które zbyt często odkładają na później. Córka może przypomnieć mamie o mammografii, przyjaciółka przyjaciółce o USG piersi, a siostry mogą umówić się razem na wizytę kontrolną – tłumaczy Aleksandra Gawlas-Wilińska dyrektorka marketingu działu Henkel Consumer Brands firmy Henkel Polska, certyfikowana Ambasadorka Różowego Patrolu.
Zobacz również
Różowy Patrol – znacznie więcej niż kampania edukacyjna
Różowy Patrol powered by Gliss to inicjatywa, która działa od 2023 roku z inicjatywy Fundacji OnkoCafe Razem Lepiej i marki Gliss. Inspiruje ona kobiety do zadbania o siebie, przypominając o badaniach, również w tym wyjątkowym świątecznym czasie. Ambasadorki Różowego Patrolu, kobiety z pasją i wiedzą, tworzą przestrzeń, w której każda uczestniczka czuje się zaopiekowana. W atmosferze wsparcia i zrozumienia nie tylko edukują, ale przede wszystkim pomagają kobietom oswoić lęki i znaleźć odwagę, by podejmować działania, które mogą stać się najważniejszym i najcenniejszym prezentem – troską o własne zdrowie. Taki prezent ma moc dawania nadziei i bezpieczeństwa na przyszłość. To nie są tylko warsztaty, jak mawia wiele uczestniczek spotkań, to chwile, które mogą zmienić życie.
Więcej o działaniach Różowego Patrolu można przeczytać na stronie projektu www.rozowypatrol.pl, gdzie znajdują się: mapa placówek, instrukcje samobadania oraz terminy nadchodzących spotkań.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zdjęcie główne: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing