Leadfactory.pl pozwala na zintegrowanie kompleksowych i wielokanałowych działań on i offline prowadzonych przez IDG Poland z możliwością samodzielnego i intuicyjnego pozyskiwanie wysokiej jakości aktywnych leadów. Platforma leadfactory.pl oferuje dwie funkcjonalności: możliwość darmowego dostępu do leadów przypisanych klientowi w ramach wcześniejszej współpracy oraz opcję pozyskiwania nowych leadów z uwzględnieniem scoringu opartego o czynniki demograficzne (m.in. stanowisko, specjalizacja, branża, wielkość zatrudnienia) jak i behawioralne (kategorie zainteresowań, wykonane działania).
Unikalność rozwiązania zaoferowanego przez IDG Poland wynika w głównej mierze z bardzo wysokiej jakości leadów będącej wynikiem rozbudowanego scoringu uwzględniającego zarówno czynniki demograficzne jak i behawioralne oraz możliwości pełnego dopasowania leadów do potrzeb biznesowych firm technologicznych.
Zobacz również
Jest to możliwe dzięki wieloletniej obecności firmy na rynku IT, różnorodności narzędzi i kanałów on i offline (konferencje biznesowe i technologiczne, webinaria, rekrutacja na eventy, badania i materiały eksperckie, prasa, serwisy informacyjne i społecznościowe) wykorzystywanych przez firmę. Ponad 20 lat współpraca z decisionmakers firm technologicznych, umożliwiła IDG Poland nie tylko zbudowanie długoterminowych relacji z osobami decyzyjnymi w zakresie IT, ale przede wszystkim zdobycie kompleksowej wiedzy o klientach, ich oczekiwaniach oraz potrzebach biznesowych.
B2B to sektor, w którym jakość relacji biznesowych, znajomość potrzeb i oczekiwań klienta oraz dotarcie do osób decyzyjnych mają kluczowe znaczenie i bezpośredni wpływ na ROI firmy. Dzięki wieloletniemu i kompleksowemu zakresowi rozwiązań, międzynarodowemu doświadczeniu dopasowanemu do lokalnych potrzeb oraz wielokanałowej promocji rozwiązanie leadfactory.pl wdrożone przezIDG Poland zdają się być optymalną opcją dla B2B.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]