Funkcjonalny, przejrzysty, nowoczesny – taki jest nowy serwis firmy Bakoma, stworzony przez warszawską agencję marketingu internetowego Goldbach Interactive. Agencja odpowiada zarówno za kreację, architekturę informacji, jak i za budowę strony, która ma odświeżyć wizerunek obchodzącej 25-lecie firmy.
Serwis jest skierowany do klientów indywidualnych i potencjalnych partnerów firmy. Ci pierwsi znajdą w nim opisy produktów oraz informacje na temat akcji marketingowych i CSR-owych Bakomy. Partnerzy handlowi mogą zapoznać się z aktualną ofertą oraz znaleźć dane najbliższego dystrybutora. Wszystko w wyjątkowo przejrzystej formie.
Zobacz również
– Projektując nowy serwis korporacyjny firmy Bakoma postawiliśmy na jego funkcjonalność – mówi Paweł Kwiatek, Key Client Consultant w Goldbach Interactive. – Najważniejsze było dla nas to, by odbiorca intuicyjnie znajdował wszelkie potrzebne informacje na temat firmy i jej produktów. Pamiętaliśmy również o osobach korzystających z urządzeń mobilnych. Serwis jest przygotowany w taki sposób, by można było z niego korzystać, używając tableta, czy smartfonu – dodaje.
To już kolejny etap współpracy Bakomy z Goldbach Interactive. Agencja od ponad roku promuje w internecie marki Jogurt Naturalny Gęsty oraz Premium Gold. Do jej zadań należą obsługa fanpage’y „Kuchnia Jogurtowa” i „Nieidealna” oraz strony internetowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]