Bakoma świętuje 25-lecie z nową stroną od Goldbach Interactive

Agencja Goldbach Interactive zrealizowała nowy serwis internetowy Bakomy. Odświeżenie strony www.bakoma.pl to część obchodów 25-lecia istnienia firmy.
O autorze
1 min czytania 2014-09-23

Funkcjonalny, przejrzysty, nowoczesny – taki jest nowy serwis firmy Bakoma, stworzony przez warszawską agencję marketingu internetowego Goldbach Interactive. Agencja odpowiada zarówno za kreację, architekturę informacji, jak i za budowę strony, która ma odświeżyć wizerunek obchodzącej 25-lecie firmy.

Serwis jest skierowany do klientów indywidualnych i potencjalnych partnerów firmy. Ci pierwsi znajdą w nim opisy produktów oraz informacje na temat akcji marketingowych i CSR-owych Bakomy. Partnerzy handlowi mogą zapoznać się z  aktualną ofertą oraz znaleźć dane najbliższego dystrybutora. Wszystko w wyjątkowo przejrzystej formie.

– Projektując nowy serwis korporacyjny firmy Bakoma postawiliśmy na jego funkcjonalność – mówi Paweł Kwiatek, Key Client Consultant w Goldbach Interactive. – Najważniejsze było dla nas to, by odbiorca intuicyjnie znajdował wszelkie potrzebne informacje na temat firmy i jej produktów. Pamiętaliśmy również o osobach korzystających z urządzeń mobilnych. Serwis jest przygotowany w taki sposób, by można było z niego korzystać, używając tableta, czy smartfonu – dodaje.

To już kolejny etap współpracy Bakomy z Goldbach Interactive. Agencja od ponad roku promuje w internecie marki Jogurt Naturalny Gęsty oraz Premium Gold. Do jej zadań należą obsługa fanpage’y „Kuchnia Jogurtowa” i „Nieidealna” oraz strony internetowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj