Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz dowiedzieć się, co działa w wideo marketingu? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na IAB HowTo: Highway to Sound & Vision.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

#InfluLAB QCZAJ: dlaczego nie promuję alko 0%

#InfluLAB QCZAJ: dlaczego nie promuję alko 0%
W czwartym odcinku InfluLAB gościem Marta Polakow-Stepanow jest QCZAJ, influencer, trener personalny, motywator i osobowość medialna. Daniel dzieli się m.in. zasadami, którymi kieruje się w swojej pracy.
O autorze
1 min czytania 2025-02-05

W najnowszym odcinku podcastu #InfluLAB QCZAJ dzieli się swoimi przemyśleniami na temat influencer marketingu. Wyjaśnia, dlaczego w kontekście rosnącej liczby propozycji współpracy z markami alkoholowymi, odrzuca takie oferty i jakie wartości są dla niego kluczowe.

Wartości w influencer marketingu

QCZAJ podkreśla, że kluczowym elementem każdej współpracy jest zgodność z jego wartościami. Dla influencera ważne jest poczucie autentyczności.

– Nie bierzemy żadnego skamu, robimy to w zgodzie ze sobą – mówi.

QCZAJ dodaje, że jest bardzo ostrożny przy wyborze marek.

– Nie chcę być hipokrytą i reklamować czegoś, co może zaszkodzić innym – dodaje.

Influencer odrzuca między innymi propozycje związane z alkoholem. Dlaczego? Ponieważ kieruje się osobistymi doświadczeniami, ale również chęcią ochrony swoich fanów przed negatywnymi skutkami związanymi ze spożywaniem napojów alkoholowych.

– Zdaję sobie sprawę, jak wiele zła alkohol wyrządził w moim życiu i nie chcę tego promować – dodaje.

Rola menadżera w influencer marketingu

W rozmowie uczestniczy również Paweł Baj, menadżer influencera, który podkreśla z kolei znaczenie bezpośredniej komunikacji w procesie współpracy. Dzięki temu możliwe jest lepsze zrozumienie potrzeb obu stron oraz budowanie autentycznych relacji.

– Dążymy do tego, aby Daniel był obecny podczas spotkań z klientami i agencjami (…) Współprace, które realizujemy razem, zawsze wychodzą bardzo fajnie – mówi Baj.

Posłuchaj pełnej rozmowy.

PS #InfluLAB Malwina z BakuFamily: Agencje powinny mieć jaja!

PS2 #InfluLAB Karolina Gilon, Janusz Sabaj: Jak influencerzy wyceniają swoją pracę?