Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz dowiedzieć się, co działa w wideo marketingu? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na IAB HowTo: Highway to Sound & Vision.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

#InfluLAB Karol Paciorek: Twórcy i agencje powinni lepiej słuchać siebie nawzajem

#InfluLAB Karol Paciorek: Twórcy i agencje powinni lepiej słuchać siebie nawzajem
W piątym odcinku #InfluLAB Marta Polakow-Stepanow rozmawia z Karolem Paciorkiem, twórcą internetowym, założycielem podcastu Imponderabilia. Jakie znaczenie mają współprace długofalowe? Czy influencer marketing „umiera"? Sprawdź.
O autorze
1 min czytania 2025-02-12

Influencer marketing nieustannie stawia wyzwania zarówno twórcom, jak i marketerom. Jak skutecznie współpracować z influencerami? Jakie błędy popełniają agencje? O tym wszystkim rozmawiamy z Karolem Paciorkiem w ramach podcastu #InfluLAB.

Dlaczego influencer marketing jest trudny?

Zdaniem Karola Paciorka, kluczowym problemem w influencer marketingu jest brak profesjonalizmu po obu stronach – zarówno twórców, jak i marketerów. Twórcy jednak często mogą czuć się zagubieni w sztywnych ramach narzucanych przez agencje.

– Klient mówi, że musi być tak, jak w briefie, ale nie zawsze bierze pod uwagę specyfikę twórcy i jego odbiorców – komentuje Karol.

Czy influencer marketing umiera?

Od lat słyszymy, że influencer marketing jest „na wyczerpaniu”, jednak zdaniem Paciorka to jedynie zmiana trendów.

– Influencer marketing umiera już od pięciu lat… i jakoś wciąż działa – zauważa.

Obecnie, współprace coraz częściej kierują się w stronę mniejszych twórców, tzw. nano- i mikroinfluencerów, którzy budują autentyczne relacje z odbiorcami.

– Ważne, by nie robić kampanii, bo „wszyscy tak robią”, tylko faktycznie dopasować strategię do marki – podkreśla.

Chcesz poznać więcej cennych wskazówek i usłyszeć pełną rozmowę? Posłuchaj odcinka #InfluLAB z Karolem Paciorkiem.

PS #InfluLAB QCZAJ: dlaczego nie promuję alko 0%

PS2 #InfluLAB Malwina z BakuFamily: Agencje powinny mieć jaja!