Producent motocykli zwraca uwagę na to, jak ważna jest profilaktyka we wczesnym wykryciu raka prostaty. Jak pokazują dane, jeden na ośmiu mężczyzn na świecie mierzy się z tą chorobą. Wiele osób powstrzymuje się jednak przed badaniami.
Harley Davidson chce pokazać, że sprawdzenie stanu zdrowia powinno być tak ważne, jak dla każdego motocyklisty jest jego pojazd. Tak mężczyźni, jak i motocykle potrzebują przeglądu.
Zobacz również

Marka rusza z akcją „Mid-Life Check”, w ramach której, podczas każdej kontroli po przejechaniu kolejnych 500 mil, mężczyźni mogą mieć wykonane badania krwi. Właściciele motocykli mogą skorzystać z akcji przez pierwsze dwa lata od zakupu.


3 trendy z Meta Marketing Summit, które musisz znać

Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania powstała w wyniku współpracy marki Harley Davidson z agencją McCann Health.
Zdjęcia: Harley Davidson