Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]

Ninja Summit to wydarzenie, którego nie mogą przegapić marketerki i social media managerki – networking, praktyczna wiedza i triki, które naprawdę działają. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

„Dama z łasiczką”, „Stańczyk” i technologia: kampania Plusa inspirowana malarstwem

„Dama z łasiczką”, „Stańczyk” i technologia: kampania Plusa inspirowana malarstwem
Plus rusza z nową kampanią reklamową, która łączy sztukę z najnowocześniejszymi narzędziami AI. Zakotwiczone w kulturze sytuacje przybliżają ludzki aspekt technologii, która pomaga w codziennym życiu. Inspirowane słynnymi dziełami malarstwa („Damą z łasiczką”, „Stańczykiem”) spoty promują nową ofertę firmy.
O autorze
1 min czytania 2025-03-12

Pierwszy spot to współczesna interpretacja obrazu Leonarda da Vinci – „Dama z łasiczką” (bądź gronostajem). Drugi natomiast to nowoczesna wersja dzieła Jana Matejki pt. „Stańczyk”. Bohaterowie korzystają z najnowszego narzędzia, jakie oferuje im Samsung Galaxy S25 Ultra – opartego o sztuczną inteligencję asystenta głosowego, który w tym wypadku pomaga im przy nauce do egzaminu oraz planowaniu czasu wolnego.

Spoty wspierają dostępną w Plusie ofertę, która zapewnia użytkownikom 250 GB internetu, ponad 1000 zł oszczędności w miesięcznych opłatach w skali roku oraz 500 zł zwrotu w gotówce z bankomatów Euronet od Plusa przy zakupie tytułowego telefonu.

Dzięki AI, na modelu telefonu Samsung Galaxy S25 można płynnie realizować codzienne zadania bez konieczności pisania – wystarczy słowne polecenie. Zrealizowana in-house przez Plusa kampania obecna jest w telewizji, internecie oraz nośnikach elektronicznych OOH.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcia: mat. pras.

PS „Stańczyk” w popkulturze, czyli dzieło Jana Matejki w Luwrze i na okładce winyla Lady Gagi

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się