Pierwszy spot to współczesna interpretacja obrazu Leonarda da Vinci – „Dama z łasiczką” (bądź gronostajem). Drugi natomiast to nowoczesna wersja dzieła Jana Matejki pt. „Stańczyk”. Bohaterowie korzystają z najnowszego narzędzia, jakie oferuje im Samsung Galaxy S25 Ultra – opartego o sztuczną inteligencję asystenta głosowego, który w tym wypadku pomaga im przy nauce do egzaminu oraz planowaniu czasu wolnego.
Spoty wspierają dostępną w Plusie ofertę, która zapewnia użytkownikom 250 GB internetu, ponad 1000 zł oszczędności w miesięcznych opłatach w skali roku oraz 500 zł zwrotu w gotówce z bankomatów Euronet od Plusa przy zakupie tytułowego telefonu.
Zobacz również


Dzięki AI, na modelu telefonu Samsung Galaxy S25 można płynnie realizować codzienne zadania bez konieczności pisania – wystarczy słowne polecenie. Zrealizowana in-house przez Plusa kampania obecna jest w telewizji, internecie oraz nośnikach elektronicznych OOH.
Zdjęcia: mat. pras.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury