TikTok uruchomił platformę edukacyjną skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Jej celem jest ułatwienie im wejścia w świat digital marketingu oraz wsparcie w wykorzystaniu narzędzi cyfrowych do zwiększania sprzedaży, budowania marki i docierania do nowych klientów. Platforma oferuje szereg materiałów pomocniczych – od przewodników krok po kroku, przez case studies i playbooki dla konkretnych branż, po praktyczne porady dotyczące tworzenia angażujących treści reklamowych na TikToku.
Co znajdzie się na nowej platformie?
Ze strony przedsiębiorcy dowiedzą się między innymi, jak krok po kroku utworzyć konto TikTok Ads Manager i uruchomić swoją pierwszą kampanię, a także poznają inspirujące historie firm, które rozwinęły skrzydła na TikToku. Do dyspozycji są też szczegółowe poradniki, filmy i inne materiały edukacyjne pełne wskazówek, które pomogą małym i średnim przedsiębiorcom rozwinąć swój biznes. Dodatkowo, dzięki narzędziu Creator Marketplace, w razie potrzeby, będą mieli możliwość skorzystania z wiedzy i doświadczenia profesjonalisty w budowaniu marki.
Zobacz również

Po rejestracji TikTok oferuje przedsiębiorcom również Polskie Centrum Wiedzy. Za jego pośrednictwem, zyskują oni dostęp do wirtualnego onboardingu, branżowych przewodników po narzędziach reklamowych w aplikacji, webinarów – wraz z ich pełnym kalendarzem – oraz szeregu materiałów edukacyjnych, dzięki którym mogą między innymi poznać podstawy działań marketingowych na TikToku oraz dowiedzieć się, jak skutecznie docierać do swoich odbiorców i tworzyć angażujące treści.

Polski zespół esportowy Betclic Apogee z sukcesem na PGL Bukareszt 2025
– W TikToku wierzymy, że technologia i kreatywność mogą wyrównywać szanse w biznesie, niezależnie od jego skali. Nasze nowe centrum wiedzy to konkretne wsparcie dla małych i średnich firm, które stanowią fundament polskiej gospodarki. Udostępniamy narzędzia, inspiracje i praktyczne wskazówki, by każdy przedsiębiorca mógł rozwijać swoją markę, docierać do nowych klientów i rosnąć – lokalnie i globalnie. TikTok jest przestrzenią, w której biznes spotyka się z zaangażowaną społecznością, a innowacja przekłada się na realne efekty. Naszą misją jest wspierać firmy tam, gdzie są ich odbiorcy – a oni są właśnie tutaj – mówi Rafał Drzewiecki, country director na Europę Środkowo-Wschodnią w TikToku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Platforma jest dostępna bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych przedsiębiorców na stronie.