Grupa InPost oraz Vinted podpisały nowy, wieloletni, europejski kontrakt. Zgodnie z umową InPost, wykorzystując swoją sieć maszyn Paczkomat® i punktów PUDO, będzie obsługiwał dostawy paczek Vinted w ośmiu krajach do końca 2027 roku.
W ramach współpracy InPost oferuje swoją gęstą sieć ponad 82 000 punktów outof-home, z szybką i ekonomiczną opcją dostaw. Vinted zapewnia zaś znaczny wolumen przesyłek od milionów swoich klientów.
Zobacz również

– Szeroka, europejska sieć logistyczna Grupy InPost wspiera rozwój największych platform i sprzedawców w całej Europie. Strategiczne partnerstwo z Vinted jest dowodem, że oferujemy najbardziej niezawodne i wysokiej jakości usługi logistyczne, dlatego cieszę się, że InPost przyczynia się do sukcesu Vinted. Dla Grupy InPost to partnerstwo jest kolejnym krokiem w dążeniu do pozycji lidera w europejskiej logistyce. Umowy takie, jak z Vinted, są kluczowe dla strategii InPost i wzmacniają międzynarodową pozycję Grupy – w tym w Wielkiej Brytanii, gdzie niedawno przejęliśmy firmę Yodel – skomentował Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost.
– Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę z Grupą InPost na wielu europejskich rynkach. To partnerstwo doskonale wpisuje się w nasze zobowiązanie do zapewnienia naszym użytkownikom najbardziej efektywnych i przystępnych cenowo rozwiązań logistycznych – mówi Vytautas Atkočaitis, wiceprezes Vinted Go.
TikTok rozszerza zestaw narzędzi brand safety i daje markom większą kontrolę
W ramach swojej ogólnoeuropejskiej ekspansji InPost planuje zainwestować prawie 600 milionów funtów w Wielkiej Brytanii do 2029 roku. Łączna wartość inwestycji w tym kraju wyniesie 1 miliard funtów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: mat. pras.