Tinder prezentuje kampanię fitness „Move On”, która ma zachęcać singli do pójścia naprzód i zapomnienia o przeszłości. W ramach akcji na ulicach Mumbaju pojawił się „EX-press”, czyli pojazd przypominający śmieciarkę. Można do niego wrzucać tzw. bagaż emocjonalny, czyli wszelkie przedmioty przypominające o poprzednich związkach.

Zobacz również


Pomysł na akcję zrodził się po tym, jak Tinder przeprowadził badania, z których wynika, że:
- 82% singli w wieku od 18 do 25 lat stawia zdrowie psychiczne na pierwszym miejscu w związkach,
- 77% nie chce iść na kompromis w kwestii dbania o siebie i granic osobistych dla partnera.
Inicjatywa to ukłon w stronę pokolenia Z o symbolicznym charakterze. Dla tych, którzy się w nią włączą, może oznaczać nowy początek.
„Tylko cisza i spokój”: White Bits z nową kampanią kreatywną dla Podlaskiego
Twórcy nie zaprzeczają również temu, że kolejne akcje organizowanie w ramach kampanii mogą sprzyjać nawiązywaniu nowych kontaktów. Będą to na przykład: sesje bokserskie „Ex-orcise” czy bieg „Ex-presso”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Wspólne zainteresowania stały się znaczącym sposobem nawiązywania kontaktów między ludźmi. Obserwujemy stały wzrost wzmianek o dbaniu o siebie w biografiach na Tinderze w Indiach, co pokazuje, że pokolenie Z zwraca się ku dobremu samopoczuciu i ćwiczeniom, nie tylko jako mechanizmowi radzenia sobie po rozstaniu, ale jako sposobowi na zresetowanie się i rozwój – powiedziała Anukool Kumar, szefowa marketingu Tindera w Indiach.