Międzychód promuje domowe smaki

Międzychód, marka ze 110-letnią tradycją w branży spożywczej, rozpoczyna ogólnopolską kampanię promocyjną. Intensywne działania reklamowe obejmują zarówno najpopularniejsze stacje telewizyjne, jak i Internet.
O autorze
2 min czytania 2014-10-24

Premiera spotu, nawiązującego do domowego smaku produktów marki, rozpoczyna się już jutro, 25 października.

Międzychód jest znanąmarką ze 110-letnią tradycją w branży spożywczej. Misją marki jest pokazanie, że gotowe produkty mogą smakować jak domowe jedzenie. Produkty z Międzychodu: tradycyjne i kompletne dania gotowe, sosy pomidorowe, kultowe już przetwory warzywne takie jak ketchup i ogórki, a także dżemy i powidła przywołują na myśl smaki dzieciństwa. Dania i przetwory Międzychodu powstają w oparciu o tradycyjne, doskonalone przez lata receptury i bazują na naturalnych składnikach pozyskanych od regionalnych, zaufanych rolników. Międzychód szczyci się tym, że produkty z jego logo nie zawierają sztucznych dodatków: konserwantów, barwników, aromatów czy wzmacniaczy smaku. Zwrot w kierunku lokalności, natury i tradycji stał się osią spotu reklamowego.

Tworząc kreację spotu, chcieliśmy podkreślić to, co najbardziej nas wyróżnia: lokalność, polski smak, który pamiętamy z dzieciństwa i oczywiście jakość naszych produktów. Jesteśmy polską firmą, bazujemy na regionalnych warzywach i tradycyjnych, polskich przepisach, znanych z obiadów w rodzinnym gronie. Z dumą podkreślamy to, że pochodzimy z małego miasteczka, gdzie ludzie wciąż mają czas na spotkanie i rozmowę przy wspólnym posiłku – mówi Magdalena Kasperczak, Dyrektor Marketingu. Wracamy do zbiorowej wyobraźni, cenieni za prawdziwe relacje międzyludzkie, czystość, spokój i swój własny autentyczny rytm. Niezrównani w naszych potrawach. Chcemy o tym głośno powiedzieć. Akcja spotu dzieje się w plenerze,blisko natury – tam, gdzie dojrzewają nasze warzywa. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu – spot oddaje wartości, które są bliskie naszej marce – dodaje.

Międzychód intensywnie buduje swoją rozpoznawalność w całej Polsce: pojawia się m.in. w prasie branżowej i kobiecej oraz na targach żywności, gdzie zdobywa uznanie konsumentów. Spot reklamowyjest pierwszym w historii marki Międzychód i ma na celu wesprzeć jej wejście na arenę ogólnopolską.Wyemitują go najpopularniejsze stacje telewizyjne oraz serwisy internetowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nasze produkty są uwielbiane w Międzychodzie, teraz intensywnie pracujemy nad dotarciem do konsumentów z całej Polski.Naszym celem jest pokazanie im, że dania gotowe mogą być odżywcze i że nawet nie mając czasu na gotowanie możemy zjeść pożywny posiłek smakujący jak w domu – wyjaśnia Magdalena Kasperczak.W spocie pokazujemy nie tylko dania tradycyjne, ale też nowe smaki, jak ciecierzyca w warzywach.Pragniemy dołączyć do głównych graczy na rynku przetworów spożywczych. Wiemy, że z taką ofertą jest to możliwe.– dodaje.

Kampania reklamowa marki potrwa do końca listopada. Strategię komunikacji oraz scenariusz spotu przygotowała agencja Just, za zakup mediów odpowiada MEC. Międzychód współpracuje też z agencją AdStone, która odpowiada za Social Media, oraz Q&A Communications, która dba o kompleksową obsługę PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się