🦁 Czas na relację z 4. dnia Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2025.
Zobacz relacje i insighty ze wszystkich dni >>>
NowyMarketing razem z Martą Krasowską, Creative Excellence Leader w Ipsos Polska i Effie Poland jest w samym centrum wydarzeń, by wyłowić to, co najciekawsze, najbardziej inspirujące i poruszające.
- Relacje Marty Krasowskiej możesz śledzić na bieżąco na koncie NM na Instagramie: instagram.com/nowymarketing.pl
- Wszystkie stories zapisujemy jako wyróżnione relacje. Zobaczysz je pod linkiem: instagram.com/stories/highlights/17847877812496773
Marta Krasowska zaczyna ostatni dzień polowania na kreatywne insighty i inspiracje z całego świata, ale zanim spakujemy nasze walizki i usiądziemy do podsumowań, jeszcze garść wiedzy z wczoraj 🎯.
Posłuchaj między innymi:
▶️ O istotności osadzania działań marki w kulturze i tym, jak mądrze do niej podchodzić. Dlaczego warto nie wpisywać się natychmiast w pojawiające się trendy, a czasem wręcz zrobić krok w tyłu.
▶️ Co może nam powiedzieć kiwi 🥝 o kreatywnym budowaniu marki i mówienia językiem wymiernych korzyści dla odbiorców.
▶️ Dlaczego innowacja nie musi być wspinaniem się na Mount Everest. Nowe rozwiązania mogą równie dobrze być o prostym odpowiadaniu na codzienne problemy.
▶️ Jak zmienia się perspektywa myślenia o marce, gdy w centrum staje chęć poznania odbiorcy i jego potrzeb. I dlaczego podążając tym tropem, na koniec warto stawiać na autentyczność w komunikacji.
Złote Lwy dla interaktywnej kolorowanki Maca
Kampania McDonald’s Polska „Lepsza strona zimy” tym razem zdobyła złoto w kategorii Brand Experience & Activation. Przeczytaj kulisy akcji.


Kulisy Cannes Lions 2025 na IG
Obserwuj relacje Marty na koncie NM na Instagramie: instagram.com/nowymarketing.pl

