Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji.
„Mój Orange możemy zainstalować na smarftonach i łatwo kontrolować stan konta: sprawdzać faktury, liczbę darmowych minut, zmieniać pakiety, itp. Korzystając z aplikacji oszczędzamy czas, który trzeba byłoby poświęcić na połączenie z konsultantem lub poszukiwanie informacji na stronach WWW. W przygotowanej kreacji główną rolę powierzyliśmy wiecznie zalatanej Natalii Boskiej, która korzystając z dobrodziejstw aplikacji, przeznaczyła zaoszczędzony czas dla siebie.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis.
Zobacz również
Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała spot telewizyjny, który będzie emitowany w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Jacek Gierlasiński (Senior Art. Director), Magda Korzyńska (Senior Copywriter), Monika Zaręba (Account Director), Magda Samek (Account Supervisor), Katarzyna Barczuk (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Dominika Witkowska (Specjalista ds. Komunikacji). Reżyserię spotu powierzono Michałowi Gaździe. Produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon, a postprodukcją Chimney Pot. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 5 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing