Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

H&M prezentuje cyfrowe sobowtóry modelek w sesji zdjęciowej wygenerowanej dzięki AI

H&M prezentuje cyfrowe sobowtóry modelek w sesji zdjęciowej wygenerowanej dzięki AI
H&M opublikował sesję fotograficzną wygenerowaną, dzięki narzędziom sztucznej inteligencji, przedstawiającą cyfrowe bliźniaki modelek na tle stolic mody.
O autorze
1 min czytania 2025-07-07

H&M w marcu br. podzielił się informacją na temat planów, dotyczących stworzenia cyfrowych bliźniaków ludzkich modeli. Pomysł marki został zrealizowany. Efekty sesji zdjęciowej z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji opublikowano na profilu sieci sklepów w serwisie Instagram.

Poza zdjęciami, w poście znalazły się również wywiady z dyrektorem kreatywnym H&M Jörgenem Anderssonem, modelką Vanessą Moody oraz innymi osobami, które przedstawiły podejście H&M do replik AI.

Eksplorujemy nowe technologie, takie jak generatywna sztuczna inteligencja, aby wzmocnić kreatywność i na nowo wyobrazić sobie sposób, w jaki prezentujemy modę. Technologia oferuje możliwość ulepszenia opowiadania historii i znalezienia nowych sposobów nawiązania kontaktu z naszymi klientami, przy jednoczesnym zachowaniu wierności opartej na stylu i zorientowanej na człowieka tożsamości H&M. Nadal jesteśmy zaangażowani w umacnianie ekspresji i wyzwalanie mody dla wielu tłumaczy Jörgen Andersson, dyrektor kreatywny H&M. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Firma H&M poinformowała, że ​​jesienią br. zamierza opublikować kolejną serię zdjęć, tym razem z innych miast, ale również z cyfrowymi odpowiednikami modelek w roli głównej.

PS Zalando: AI generuje 70% treści, testy cyfrowych bliźniaków trwają

PS2 Prompty zamiast briefów – czy AI zastąpi kreatywnych w agencjach? [OPINIE]

Prompty zamiast briefów – czy AI zastąpi kreatywnych w agencjach? [OPINIE]
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się