H&M w marcu br. podzielił się informacją na temat planów, dotyczących stworzenia cyfrowych bliźniaków ludzkich modeli. Pomysł marki został zrealizowany. Efekty sesji zdjęciowej z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji opublikowano na profilu sieci sklepów w serwisie Instagram.
Poza zdjęciami, w poście znalazły się również wywiady z dyrektorem kreatywnym H&M Jörgenem Anderssonem, modelką Vanessą Moody oraz innymi osobami, które przedstawiły podejście H&M do replik AI.
Zobacz również
– Eksplorujemy nowe technologie, takie jak generatywna sztuczna inteligencja, aby wzmocnić kreatywność i na nowo wyobrazić sobie sposób, w jaki prezentujemy modę. Technologia oferuje możliwość ulepszenia opowiadania historii i znalezienia nowych sposobów nawiązania kontaktu z naszymi klientami, przy jednoczesnym zachowaniu wierności opartej na stylu i zorientowanej na człowieka tożsamości H&M. Nadal jesteśmy zaangażowani w umacnianie ekspresji i wyzwalanie mody dla wielu – tłumaczy Jörgen Andersson, dyrektor kreatywny H&M.
Firma H&M poinformowała, że jesienią br. zamierza opublikować kolejną serię zdjęć, tym razem z innych miast, ale również z cyfrowymi odpowiednikami modelek w roli głównej.
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]