#warte przeczytania
- Przygotowany przez Dentsu raport „EMEA Consumer Navigator Q2 2025” to kompleksowa analiza tego, jak mieszkańcy Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Hiszpanii i Włoch reagują na presję ekonomiczną i zmieniają swoje nawyki zakupowe. Wyniki są zaskakujące bowiem, choć kupujemy ostrożnie i z namysłem, to we wspomnianych krajach na popularności zyskały platformy takie, jak SHEIN i Temu. Raport pobierzesz >> TUTAJ.

- W naszym kraju utrzymuje się wzrost zainteresowania piwem bezalkoholowym. To jeden z wniosków, które pochodzą z raportu „Branża piwowarska w Polsce. Wpływ na polską gospodarkę. Edycja 2025”. Więcej o publikacji przeczytasz >> TUTAJ.
- Na urlopie chętnie zastępujemy korzystanie z internetu czytaniem książek, słuchaniem podcastów i seansami filmowymi. Cyfrowy detoks jest w Polsce coraz popularniejszy. Oto wyniki raportu agencji On Board Think Kong, o którym więcej przeczytasz >> TUTAJ.

- Polacy korzystają ze sztucznej inteligencji częściej niż Amerykanie czy Niemcy – wynika z raportu KPMG pt. „Sztuczna inteligencja w Polsce. Krajobraz pełen paradoksów”. Co ciekawe, często robimy to bez żadnego przeszkolenia. Efekt? Aż 90% z nas nie zna obowiązujących przepisów dotyczących AI. Szczegóły raportu znajdziesz >> TUTAJ.

- FutureGuessr to gra stworzona przez Artefact 3000 i koalicję klimatyczną Réseau Action Climat. Cel? Uwrażliwienie społeczeństwa na zmiany klimatyczne, które dzieją się wokół nas. Jak wyglądałby świat, gdyby temperatura wzrosła o 2,7 stopnia? Zaskakująco (i przerażająco) inaczej. Na każdym etapie gry sztuczna inteligencja prezentuje graczom dwie wizje tego samego miejsca: po katastrofie klimatycznej i przed nią.

#warte posłuchania
- Paweł Chodkiewicz analizuje zmiany wprowadzane przez Allegro w lipcu 2025 roku. Modyfikacja programu Allegro Ceny i Allegro Protect, a dla sprzedawców po prostu wyższe koszty sprzedaży. Co jeszcze niosą ze sobą nowości największej platformy e-commerce w Polsce?
- Jak, będąc właścicielem firmy, dogadać się z jej Brand Managerem? W podcaście „Marketing w kosmetykach” Małgorzata Włodarczyk i Zuzanna Mann rozmawiają na temat konfliktów na najwyższych firmowych szczeblach.
- Czy twój dział marketingu wyrzuca pieniądze w błoto? Takie niewygodne pytanie zadaje w podcaście Szymona Darowskiego „Intymnie o Strategiach” Maciej Lewiński, właściciel agencji data.rocks.