#PolecajkiNM cz. 58: ranking Deloitte EMEA Fast 500, najczęściej używane emoji, „TikTok bez filtra”

#PolecajkiNM cz. 58: ranking Deloitte EMEA Fast 500, najczęściej używane emoji, „TikTok bez filtra”
W 58. odsłonie cyklu #PolecajkiNM poznasz listę najszybciej rozwijających się firm technologicznych według rankingu Deloitte EMEA Fast 500. Dowiesz się, jakie emotikony były najczęściej używane w 2025 roku, a także posłuchasz o tym, jak budować wartość w erze przyspieszającej cyfryzacji.
O autorze
2 min czytania 2025-07-18

>>> Sprawdź pozostałe #PolecajkiNM.

#warte przeczytania

  • Ekspansja zagraniczna to szansa dla twojego e-commerce. Jak sprzedawać za granicą i uniknąć przy tym błędów, spełnić lokalne przepisy i nie narazić się na kary? Podczas webinaru „Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista”, radca prawny Marcin Tomczak podzielił się kompleksową wiedzą o tym, jak bezpiecznie wejść na rynki zagraniczne ze swoją ofertą e-commerce. >>> Zobacz nagranie.

  • Deloitte opublikowało EMEA Fast 500, czyli ranking, który klasyfikuje najszybciej rozwijające się firmy technologiczne z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki zgłoszone do programów Deloitte Technology Fast 50 w regionie EMEA. Pozycje w zestawieniu ustalono na podstawie procentowego wzrostu przychodów zgłoszonych podmiotów w latach 2020-2023. >>> Poznaj pełny raport.

  • 17 lipca przypada Światowy Dzień Emoji. W nawiązaniu do tego dnia, Emojipedia opublikowała najczęściej używane w komunikacji cyfrowej emotikony. Jakie emotikony były najbardziej popularne w 2025 roku? Jakie nowe emoji pojawią się jeszcze w 2025 roku? >>> Zobacz ranking.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Według badania „TikTok bez filtra” zrealizowanego przez IQS, Polacy obawiają się, że TikTok „wie o nich za dużo”. Nie mniej, z aplikacji regularnie korzysta 45% respondentów. TikTok bez wątpienia również najbardziej polaryzuje. 41% badanych lubi go bądź uwielbia, a 29% nie lubi lub wręcz nie cierpi. >>> Zobacz pozostałe wnioski.

#warte posłuchania

  • W kolejnym odcinku podcastu „Co Rzecze Rzecznik” Paweł Zawadzki rozmawia z Anną Klimczuk, szefową komunikacji Microsoft w Europie Centralnej, o tym, jak budować autentyczne historie w czasach AI, jak przekuwać wyzwania w sukces i dlaczego w komunikacji najważniejszy wciąż pozostaje człowiek.
  • Piotra Szyszka i Michał Broś goszczą Macieja Stępnia, dyrektora e-commerce w marce odzieżowej Medicine. Jakie liczby stoją za sukcesem Medicine? Czym jest bank printów i jak marka korzysta z AI do projektowania ubrań? Jak działa marketing digitalowy i e-commerce w branży fashion? Posłuchaj.
  • Adam Sobolewski oraz Piotr Skobało omawiają największe wyzwania dostawy dronami, a także ich najbardziej sensowne zastosowania, a także przedstawiają prognozy co do przyszłości tego typu form dostaw w Polsce i na świecie.
  • Magdalena Kotlarczyk, Country Director, Google Poland oraz prof. Robert Kozielski, CEO questus rozmawiają o AI, która daje wartość. Zastanawiają się, czy zaufanie może być równie mierzalne jak zasięg, czy technologia naprawdę demokratyzuje dostęp do narzędzi, czy tylko pozornie wyrównuje szanse i jaką rolę powinien dziś pełnić marketing: zachwycać, edukować, czy po prostu działać.
  • W odcinku podcastu „Nieoczywiste Rozmowy o PR” gościem Katarzyny Kopeć-Ziemczyk oraz Łukasza Zająca jest Tomasz Matynia, badacz, analityk, strateg komunikacji mówi o sekretach marketingu politycznego, nowoczesnych metodach komunikacji społecznej, zarządzaniu kryzysowym oraz napięciu, jakie istnieje między politykami a gronem ekspertów. Nie zabrakło również wątku na temat wartości pracy w otoczeniu politycznym.
  • W odcinku podcastu „o e-commerce z Ewą Wysocką” gościem jest Marcin Czyczerski, partner w GCG Partners. Rozmowa skupia się wokół specyfiki rynku online fashion. Rozmówcy analizują i porównują modele multibrandu, marketplace’u oraz direct-to-consumer.
  • Wojtek Strzałkowski i Piotr Kacała startują z serią podcastów „AI Product Heroes” o product developmencie w 2025 roku bez lukru i oklepanych frazesów. W pierwszym odcinku biorą na warsztat temat tempo vs. jakość – gdzie leży balans między szybkim dowożeniem, a dbałością o użytkownika.

PS #PolecajkiNM cz. 57: „EMEA Consumer Navigator Q2 2025”, raport KPMG o AI w Polsce, gra FutureGuessr

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się