Raportuje do Rafała Staszkiewicza, Country Managera i Partnera adQuota Poland.
Rafał Sułkowski to menadżer z wieloletnim doświadczeniem w branży mediowej. Wcześniej jako Dyrektor sprzedaży korporacyjnej związany był z Polskapresse oraz Infor Biznes (Dziennik Gazeta Prawna). Pracował także na stanowiskach kierowniczych w działach reklamy Mediatak i Wydawnictwie Nowe Europa.
Zobacz również
-
„Real Blast Challenge – Odfejkuj swój content”: kampania Energy Blast z przekazem do młodych użytkowników social mediów
-
„This Year Next Year. 2025 Global Midyear Forecast”: globalne przychody z reklam w 2025 roku wyniosą 1,08 biliona dolarów [RAPORT WPP Media]
-
„Niezwykła księga grillowych poświęceń”: książka kucharska od Heinz dla miłośników grillowania
adQuota Poland jest częścią międzynarodowej sieci reklamy mobilnej (mobilne SSP: suply-side platform) – lidera reklamy mobilnej premium na rynku europejskim. Specjalizuje się w realizacji najlepiej dopasowanych, targetowanych i angażujących kampanii mobilnych na powierzchniach premium oraz RTB. adQuota jest partnerem wydawców w zakresie zarządzania i monetyzacji powierzchni reklamowych. Sieć jest obecna na rynku polskim od 2013 roku.