Od 14 do 15 sierpnia br. w Poznaniu odbyła się premierowa edycja BitterSweet Festivalu. W sobotę na scenie głównej wystąpił Taco Hemingway. Artysta dał jedyny koncert w 2025 roku, a pod sceną zebrały się tłumy fanów. Muzyka to jednak nie wszystko: na koniec występu wyemitowany został 2,5-minutowy filmik wyreżyserowany przez partnerkę artysty, Igę Lis.
Klip zatytułowany „Self-Made?” dotyczył bliskości i tego, jak ważne jest budowanie więzi z ważnymi dla nas ludźmi na co dzień. Hemingway przekonywał ze sceny, że „Ktoś taki jak self-made man po prostu nie istnieje”, bo przecież każdy z nas jest tworzony właśnie dzięki więzom i relacjom międzyludzkim. Filip Szcześniak (bo tak brzmi prawdziwe nazwisko muzyka) zwrócił też uwagę na to, że to właśnie najbliżsi są w znacznej mierze odpowiedzialni za tworzenie naszych wspomnień, które towarzyszą nam latami.
Zobacz również



Scenariusz projektu stworzył Taco Hemingway, za kamerą stanął Jakub Stoszek, a producentką klipu jest Julia Grzeszczak.

Czego nauczył nas case kampanii American Eagle z Sydney Sweeney [OPINIE]
Zdjęcia: YouTube
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]