Uwaga! W chętne ręce oddamy 2 bilety na wydarzenie. Pytanie konkursowe pojawi się w newsletterze NM już w środę 27 sierpnia br. Zapisz się, jeśli jeszcze nie subskrybujesz: nowymarketing.pl/newsletter
Dlaczego warto
Konferencja, jak co roku, łączy praktykę z inspiracją. W programie m.in.:
Zobacz również
- Weronika Rafa (Google, Adobe) – o projektowaniu systemów wizualnych dla globalnych marek i tym, jak te doświadczenia wykorzystać w pracy z mniejszymi klientami.
- Renata Krawczyk (Rena) – o skutecznej promocji twórczości w social mediach i budowaniu rozpoznawalności.
- Julia Konopka i Bartłomiej Walczuk (Osom Studio) – o współpracy w zespołach, w których liczy się projekt, a nie ego.
- Mirek Kliś (Studio Otwarte) – o organizacji pracy i finansach studia brandingowego.
- Maciej Mach (Uniforma Studio) – o narzędziach no-code w pracy projektanta.
- Bartosz Włodarczyk (Flying Bisons) – o tym, jak AI zmienia projektowanie.
- Michał Büthner-Zawadzki (Arctic Paper) – o papierze i druku bez tajemnic.
- Maciek Sznitowski (Brandoholik.pl) – o tym, jak nie utknąć w schematach frameworków brandingowych i strategicznych.
- Adam Lapko – o balansie między pracą etatową a freelance’em.
- Joanna Brzezińska – o dobrostanie psychicznym w pracy kreatywnej.
Oprócz prelekcji uczestnicy będą mogli wziąć udział w praktycznych warsztatach, indywidualnych konsultacjach, odwiedzić stoiska partnerów i wystawę.
Szczegóły znajdziesz na stronie eventu: grafconf.pl
Dla kogo
GrafConf to wydarzenie dla wszystkich kreatywnych – projektantów graficznych, ilustratorów, art directorów, strategów, studentów kierunków kreatywnych i osób prowadzących własne studia czy freelancerów. To także przestrzeń dla marketerów i osób z biznesu, które chcą lepiej zrozumieć potencjał designu w komunikacji marki.
Playbook #3: OOH [PREMIERA]
Upoluj wejściówki
Uwaga! W chętne ręce oddamy 2 bilety na wydarzenie. Pytanie konkursowe pojawi się w newsletterze NM już w środę 27 sierpnia br. Zapisz się, jeśli jeszcze nie subskrybujesz: nowymarketing.pl/newsletter
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowy Marketing jest patronem medialnym wydarzenia.