Dove i Rossmann oddają głos pokoleniu Z w kampanii „Piękna Generacja”

rossmann dove piękna generacja
Ruszyła rekrutacja do projektu Dove i Rossmann: „Piękna Generacja”. To kontynuacja „Albumu Piękna”, w którym marki zachęcały kobiety w Polsce do podzielenia się swoimi historiami o drodze do pokochania siebie. Teraz głos oddano pokoleniu Z.
O autorze
1 min czytania 2025-09-15

Projekt „Piękna Generacja” adresowany jest do osób w wieku 16-26 lat. W ramach kampanii powstaną zdjęcia oraz film dokumentalny, które pokażą różne spojrzenia na piękno: zarówno z perspektywy młodego pokolenia, jak i twórców reprezentujących starsze generacje.

– Naszym zadaniem było stworzenie koncepcji spójnej z misjami obu marek i przełożenie jej na działania dedykowane młodszej grupie odbiorców. Zależało nam na tym, by komunikacja była dopasowana do niej i trafiała do młodych ludzi, posługując się ich językiem, także tym wizualnym – mówi Michał Kisielewski, Executive Creative Director w That One Agency.

Dove i Rossmann rekrutują

Pierwszy etap projektu to rekrutacja. Aby wziąć udział w projekcie, wystarczy wysłać zgłoszenie w aplikacji Rossmann PL. Wybranych zostanie 16 laureatów, przedstawicieli generacji Z, którzy staną się bohaterami kampanii „Piękna Generacja”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sesję zdjęciową bohaterom projektu „Piękna Generacja” realizować będzie fotografka z pokolenia silver – Anna Musiałówna, a film dokumentalny powstanie w wyniku pracy duetu reżyserskiego Heleny Ganjalyan i Bartosza Szpaka. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– „Piękna Generacja” to projekt, w którym chcemy posłuchać młodych i spojrzeć na świat ich oczami. Wierzymy, że dzięki temu rozmowa o pięknie stanie się jeszcze bardziej budująca i inkluzywna. Dzięki współpracy z That One Agency, udało nam się przełożyć tę ideę na język kampanii i zadbać, by była bliska młodym ludziom – mówi Adrianna Karcz Senior Brand Manager Dove w Unilever.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za planowanie mediów odpowiada Mindshare, a za działania komunikacyjne agencja Yellowcups.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko