Ad Trends sierpień 2025: Tarczyński i Kodano Optyk z najbardziej zasięgowymi reklamami

ad trends sotrender sierpień 2025
Żabka Jush zwiększa liczbę działań w ekosystemie Meta. Tarczyński z najbardziej zasięgową reklamą. Tak prezentuje się reklamowe podsumowanie sierpnia 2025 według raportu Ad Trends Sotrender.
O autorze
1 min czytania 2025-09-15

Żabka Jush ponownie zwiększa liczbę reklam

Żabka Jush wróciła do przedwakacyjnej intensywności reklamowej w Mecie. W porównaniu do lipca, na koncie reklamodawcy odnotowano ponad 500 nowych reklam (wzrost o 88%). Pod względem łącznej liczby reklam, w sierpniu Żabka Jush była czwartym największym reklamodawcą.

Jednak pod względem wskaźnika Reach Score, reklamodawcy zabrakło w TOP20, co oznacza, że strategia reklamowa Żabki Jush nie opiera się na szerokozasięgowych reklamach, a raczej na większej liczbie precyzyjnie targetowanych komunikatów.

fot. Reklamodawcy z największą liczbą reklam w ekosystemie Meta

W sierpniu wysiłki reklamowe zwiększyli również:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • O bag Polska (ponad 500 nowych reklam),
  • SkyShowtime,
  • x-kom.pl,
  • Praca.pl (przyrost liczby reklam o 12 tysięcy procent w porównaniu do lipca).

Jeszcze więcej reklam wyemitowało również Temu (wzrost o ponad 8 tysięcy), ale to już chyba nikogo nie dziwi.

Basen, siłownia czy park rozrywki?

W sierpniu MultiSport zaczął intensywnie promować kampanię „Masz to w MultiSport”, w której marka zachęca do zrobienia treningu lub podjęcia swojej ulubionej aktywności, oferując dostęp do wielu obiektów sportowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Podejmowane działania znacząco wpłynęły na wzrost zasięgów marki w ekosystemie reklamowym Meta – o ponad 500%.

Jednak zasięgi na koncie MultiSport Polska stanowiły jedynie 8% zasięgów osiąganych przez lidera w tym rankingu – Temu Poland.

fot. Reklamodawcy z największym wskaźnikiem Reach Score w ekosystemie Meta

Jeszcze większy przyrost wskaźnika Reach Score odnotowano na profilu Estee Lauder Polska – o ponad 8 tysięcy procent.

Kolejne roszady w TOP reklamach

W lipcu Sotrender pisał o pierwszej od dawna zmianie na pozycji lidera w rankingu najbardziej zasięgowych reklam. Podczas gdy w lipcu w czołówce znalazły się dwie reklamy Revoluta, z zasięgiem przekraczającym 10 milionów, w sierpniu wyłoniono nowych liderów w tym rankingu.

Najbardziej zasięgową reklamę opublikowano na profilu Tarczyński, a na miejscu drugim znalazła się reklama Kodano Optyk dotycząca promocji na badanie wzroku. Zasięg żadnej z nich nie przekroczył jednak 10 milionów.

fot. Reklamy o największym zasięgu w ekosystemie Meta 

W TOP15 znalazły się aż po cztery reklamy KFC i Lidla, którego żadna reklama nie znalazła się w tym rankingu miesiąc temu.

źródło: Sotrender

PS Facebook & Ad Trends lipiec 2025: reklamodawcy na wakacjach, Revolut na szczycie [RAPORT]