TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marcin Mroczek nowym dyrektorem kreatywnym Molecular Creative

Marcin Mroczek nowym dyrektorem kreatywnym Molecular Creative
Agencja Molecular Creative wzmacnia swój dział kreacji. Do zespołu dołącza utytułowany dyrektor kreatywny i senior copywriter Marcin Mroczek, który od 18 lat tworzy zgrany duet z Andrzejem Błachutem, seniorem art directorem. Obaj mają ponad 20-letnie doświadczenie w branży i imponujący dorobek nagród.
O autorze
1 min czytania 2025-09-22

Mroczek i Błachut pracują razem od 18 lat, tworząc team, który odpowiadał za jedne z najbardziej rozpoznawalnych formatów i kampanii reklamowych w Polsce. Ich portfolio obejmuje projekty dla marek takich jak: Warka, CANAL+, Plus, Heyah, Orange, nju mobile, Huawei, Pudliszki, XTB, LOTOS czy 7Days. To oni stali za wprowadzeniem na rynek marek Plush, 36i6, Canal+ Online oraz Viaplay. Zrealizowali również kampanię rebrandingową NC+, która zaowocowała powstaniem marki CANAL+ a także rebranding Grupy Polsat Plus – jedną z największych kampanii tego typu w Polsce, obejmującą jednocześnie marki Plus, Polsat i Polsat Box. Łącznie zdobyli kilkadziesiąt nagród KTR i Effie, co potwierdza skuteczność i kreatywność ich podejścia.

W Molecular Creative duet będzie odpowiadał za rozwój kluczowych platform kreatywnych oraz poszerzanie portfolio o nowych klientów, wspierając tym samym dalszy rozwój biznesowy agencji.

– Najcenniejsze w naszej pracy są świeże pomysły, ale też konsekwencja w ich realizacji. Dołączając do Molecular Creative chcę łączyć te dwa światy – doświadczenie i energię do szukania nowych, nieoczywistych rozwiązań. Wierzę, że razem z Andrzejem będziemy podnosić poprzeczkę jeszcze wyżej, pracując z zespołem otwartym na odważne podejście do komunikacji – mówi Marcin Mroczek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj