Upoluj bilet na IAB HowTo: Digital OOH [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Digital OOH [KONKURS]

W dobre ręce oddamy 2 bilety na wydarzenie. Sprawdź, jak i kiedy je upolować.

Sprawdzam

Anna Rydzewska nową Head of Marketing w Multikinie

Anna Rydzewska nową Head of Marketing w Multikinie
Anna Rydzewska została nową szefową marketingu w sieci kin Multikino należącej do grupy VUE.
O autorze
1 min czytania 2025-10-08

Anna Rydzewska jako Head of Marketing jest odpowiedzialna za zarządzanie marką, planowanie i egzekucję zintegrowanej strategii marketingowej, działania e-commerce i komunikację zgodnie z założeniami i wytycznymi Grupy Vue International – właściciela sieci kin Multikino.

– Naszą strategią na kolejne lata jest przede wszystkim odpowiadanie na potrzeby współczesnych widzów i zapewnianie im rozrywki najwyższej jakości. Koncentrujemy się na wprowadzaniu innowacji technologicznych i nieustannym udoskonalaniu standardów obsługi klienta. W związku z tym komunikacja marketingowa oraz digitalizacja są dla nas kluczowe, a wiedza i doświadczenie Anny pozwolą nam wybrać najlepszą taktykę i realizować ją z sukcesem – mówi Paweł Świst, Prezes Zarządu Multikino S.A.

Anna Rydzewska ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, PR, e-commerce i projektów cyfrowych. Przed rozpoczęciem pracy w sieci Multikino odpowiadała za działania marketingowe, PR i e-commerce w takich firmach jak Grupa Neuca, Grupa PZU oraz Grupa Wirtualna Polska. Prowadziła zajęcia na studiach MBA w ochronie zdrowia na UMK oraz w międzynarodowej szkole biznesu Laba. Jest laureatką wielu prestiżowych nagród branżowych, a także cenioną prelegentką na konferencjach marketingowych i e-commerce.

– Dołączenie do Multikina to dla mnie wyjątkowa okazja do zarządzania rozwojem uznanej, rozpoznawalnej marki. Cieszę się, że mogę wykorzystać swoje doświadczenie, wspierając świetny zespół w realizacji innowacyjnych projektów i międzynarodowych kampanii Grupy Vue w Polsce. Moim celem jest stworzenie zintegrowanej strategii marketingowej w oparciu o realne potrzeby i emocje widzów, tak aby nasze działania były autentyczne i długofalowo umacniały markę Multikino – dodaje Anna Rydzewska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj