Wszystko zaczęło się od makaronowego viralu związanego z ulubionym daniem tenisistki Igi Świątek. Temat błyskawicznie podchwyciły marki – w sieci pojawiło się wiele RTM-ów, a wśród nich m.in. konkurs, w ramach którego marka Lubella i MLH dały internautom możliwość wybrania nazwy nowego produktu. Tak właśnie do portfolio Lubelli dołączył Rakiettoni.
Jak się jednak okazało – to nie koniec działań wokół tego tematu.
Zobacz również
Tenisitko do makaronu
Lubella postanowiła ponownie rozgrzać emocje wokół makaronu, czego efektem jest powstanie limitowanego, humorystycznego Tenisitka. Z okazji premiery, marka przygotowała także konkurs. Wystarczy pod jednym z postów zostawić w komentarzu odpowiedź na zadanie i można wygrać Tenisitko, ale także makaron Lubella Rakiettoni, tenisową opaskę na głowę i frotkę na nadgarstek.
Za pomysł odpowiada agencja Feeders.
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]