Kampania Cadbury „All Heroes, No Zeros” to propozycja od VCCP, w którym marka pozytywnie celebruje to, co w jej wyrobach najważniejsze: hasło „Sami bohaterowie, żadnych zer”. W ten sposób Cadbury chce zmienić patrzenie konsumentów na wyroby Cadbury i przekonać, że ich najnowszym wyrobie, cukierkach czekoladowych o rozmaitych nadzieniach, ilość smaku nie zmniejszyła się i wszystkie są tak samo pyszne. Chodzi o to, aby przekonać kupujących, że w opakowaniu nie ma żadnych wypełniaczy, żadnej hierarchii ulubionych smaków, a tym bardziej najmniej lubianego smaku, który pozostałby w opakowaniu, gdy wszyscy już zajadają się innymi.
Akcja wykorzystuje system out-of-home (m.in. Piccadilly Lights), a także spot reklamowy, w którym opakowanie Cadbury przedstawiono jako stadion koncertowy. Każdy smak zamieniono przy tym na doskonale znaną na całym świecie postać brytyjskiej kultury, np. Freddie Mercury pojawił się jako Crunchie Bits, a Brian May jako Dairy Milk.
Zobacz również
Wielokanałowość sposobem na dotarcie do mas
Ciekawostką jest wyjątkowy font zastosowany w materiałach kampanii i inspirowany wyglądem czekoladowych kostek z pudełka Cadbury Heroes. Jego zaprojektowaniem zajęło się studio Marks.
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]
W ramach akcji powstały kreacje BVOD, OOH oraz reklama radiowa. Zakup mediów prowadzony jest przez Publicis Media UK, natomiast kampania cyfrowa i działania organiczne wspierane przez zespół Elvis. Ponadto, 30-sekundowy klip reklamowy został stworzony w technice stop-motion. Za jego produkcję odpowiadają Not To Scale i Girl&Bear.
Słuchaj podcastu NowyMarketing



Każdy ma swoje miejsce
W kampanii „All Heroes, No Zeros” Cadbury przekonuje, że w tubie Heroes wszyscy mają swoje miejsce i znaczenie.
– Ta kampania zrodziła się z prostej, ale wymownej obserwacji – że Heroes to zespół pełen hitów. Nie tylko jeden czy dwa ulubione utwory, ale naprawdę świetna mieszanka, w której każdy znajdzie coś dla siebie. To była genialna analogia do składów, które wszyscy znamy i kochamy – gdzie każdy ma coś wyjątkowego do zaoferowania – podkreśla Emma Paxton, Marketing Manager w Mondelez.
– Królowa. Zwyciężczynie Ligi Mistrzów Arsenalu Kobiet. Najlepsze rzeczy w życiu naprawdę są same w sobie bohaterami, bez żadnych zer. Zupełnie tak, jak bohaterowie Cadbury – dodaje Simon Connor, Creative Director VCCP.
Nowa platforma Cadbury „All Heroes, No Zeros” łączy brytyjski humor z miłością do czekolady, redefiniując pojęcie „bohatera” w świecie marek FMCG.