Mówisz: „Halloween”, myślisz: wydrążone dynie, duchy i pajęczyny zwisające ze ścian? IKEA pokazuje, że o strachu można mówić inaczej i prezentuje kolekcję „Halloween Essentials”. Tworzą ją pledy, poduszki i koce, czyli wszystko to, co z reguły towarzyszy nam podczas oglądania horrorów.
Przerażająca scena w filmie? Głowa pod koc! Krwiożerczy potwór prawie wyskakuje z ekranu? Poduszka na pewno nas przed nim obroni! Dzięki produktom IKEA prezentowanym w tegorocznej halloweenowej kampanii, nawet najstraszniejsze momenty stają się miłe i przytulne.
Zobacz również


– Dla wielu z nas Halloween stało się nocnym oglądaniem horrorów z bliskimi. Często nie zdajemy sobie sprawy, że IKEA jest tuż obok, gdy tylko pojawia się strach. Ta genialna kampania, oparta na ludzkich prawdach i trzech naszych produktach, celebruje ten moment z poczuciem humoru – przekonuje Carla Klumpenaar, dyrektor generalna ds. marketingu, komunikacji i projektowania wnętrz, IKEA Al-Futtaim.
Na zdjęciach, które (prawie) mrożą krew w żyłach, zaprezentowano doskonale znane produkty z asortymentu IKEA: poszewkę na kołdrę SMÅNUNNEÖRT, poduszkę KLOTSTARR i narzutę MYRULL. W ten sposób sieć szwedzkich sklepów meblowych pokazuje, że wystarczy odrobina humoru i miękkości, aby zamienić nawet najstraszliwsze chwile w te warte zapamiętania.
Apps in ChatGPT: nowy krok OpenAI [OPINIE]
Kampania „Halloween Essentials” jest realizowana na terenie Zjednoczonych Emiratów Arabskich i obejmuje reklamę OOH, druki w prasie oraz kreacje w mediach społecznościowych. Za realizację działań odpowiada agencja INGO, a autorem zdjęć jest Ale Burset.
Słuchaj podcastu NowyMarketing


– Każdy świetny pomysł zaczyna się od prawdy, a nasza współpraca z IKEA opiera się na jej odkrywaniu i wcielaniu w życie. Ten był prosty i uniwersalny: gdy robi się strasznie, wszyscy chowamy się za najbliższą poduszką lub poszwą na kołdrę. To sprytne, subtelne i kolejny przykład tego, jak IKEA i INGO przekształcają codzienne życie w kreatywność, która łączy – tłumaczy Dan Fisher, globalny dyrektor kreatywny INGO.