„Podróż w ciepło”: Durex i Slowhop w wyjątkowej akcji, która przypomina o bliskości

„Podróż w ciepło”: Durex i Slowhop w wyjątkowej akcji, która przypomina o bliskości
Ostatni weekend listopada zapowiada się naprawdę gorąco! Wszystko dzięki wspólnej akcji brandów Slowhop i Durex, która zachęca do wspólnego celebrowania bliskości.
O autorze
1 min czytania 2025-11-05

Slowhop, platforma internetowa skupiająca oferty z tzw. turystyki doświadczeń, łączy siły z marką Durex i oferuje użytkownikom okazję do wyjątkowych randek. „Podróż w ciepło” to kolejna – po współpracy z LEGO – akcja, tym razem skierowana wyłącznie do dorosłych użytkowników.

– Podróż w ciepło to pretekst, by wspólnie wyjechać, odłożyć telefon i przypomnieć sobie, że najlepszą formą bliskości jest ta spontaniczna, autentyczna i bezpieczna. Wierzymy, że bliskość i czas spędzony razem potrafią rozgrzać bardziej niż kaloryfer, a najlepsze nie są rzeczy, a wspólne doświadczenia – tłumaczy Maja Cieślak, Communication manager Slowhop.

Podczas czerwcowej akcji można było kupić wyjazd w jedno z 21 miejsc wyposażonych w klocki za 2 zł. Na Slowhopie rządziła zabawa, a wszystko z okazji Dnia Dziecka. Teraz pora na nieco inną grupę użytkowników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wyjedź, odkryj, poczuj bliskość

Zasady tej odsłony podróżniczej akcji również są proste:

  • 14 listopada 2025 roku tna stronie Slowhop będzie można zarezerwować jedną z 15 miejscówek,
  • każdy wyjazd będzie dostępny w cenie 69 zł/2 os.,
  • wyjazdy będą realizowane w dn. 28-30 listopada br.,
  • w każdej z wytypowanych do akcji lokalizacji na podróżników czekać będą nie tylko komfortowe wnętrza, sauna lub bania i piękno polskiej przyrody, ale także limitowane gadżety od marki Durex.

– Połączyliśmy przytulność domków Slowhop z innowacyjną nowością marki Durex. Chcemy, aby w 15 wyselekcjonowanych miejscówkach podczas weekendu pary poczuły się swobodnie. Bo w tej podróży nie chodzi o widoki (no, może trochę). To bardziej wyjazd, o którym mówimy: „piżamę zostawcie w domu. Niech błądzą ręce, serial zatrzyma się w dziewiątej minucie. Nie musicie się spieszyć – macie przed sobą całą noc. A jesienią noce są długie” – opowiada Maja Cieślak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Aby mieć szansę na pełen ciepła weekend w trybie slow, trzeba się jednak pospieszyć. Chętnych jest wielu, a informacje na temat akcji dostępne w mediach społecznościowych zdobywają dziesiątki polubień i komentarzy.

Zdjęcia: Slowhop

PS „Masz coś pod spodem”: Durex i Answear edukują o strefach erogennych