FOGUE: Podlaskie jak z okładki. Moda na naturę w jesiennej odsłonie

FOGUE: Podlaskie jak z okładki. Moda na naturę w jesiennej odsłonie
Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna wystartowała z nową, jesienną kampanią promocyjną. Podlaskie – ujęte w formę modowego lookbooka zatytułowanego FOGUE – zaprasza do odkrywania stylowych jesiennych przyjemności.
O autorze
1 min czytania 2025-11-12

W jesiennej kampanii kody wizualne i język trendów, znane z magazynów mody, służą do pokazania uroków podlaskiej jesieni. Każdy z „trendów” ilustruje inne doświadczenie: beztroskie spacery w kaloszach, kontakt z nieskażoną naturą, zachwyt unikatowym rękodziełem. Efekt? Stylowy przewodnik po regionie, który pokazuje, że to najbardziej stylowe miejsce tej jesieni.

– Jesień to niełatwy czas w polskiej turystyce. Wiele osób – jeżeli już podróżuje – to przedłuża lato i wybiera zagraniczne kierunki. My chcemy budować skojarzenie: jesień = pora na Podlaskie. Czekają tu (nie)zwykłe jesienne przyjemności: cisza, spokój, autentyczność, kulinarne odkrycia i baza hotelowa pełna klimatycznych miejsc zanurzonych w naturze – przekonuje Marta Grzelak, Dyrektor Biura Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Podlaskie – remedium na wyzwania współczesnego świata

Kampania FOGUE wpisuje się w długofalową strategię pozycjonowania regionu: marki, która odpowiada na potrzeby najbardziej świadomych odbiorców. Bo oferuje to, co jest dziś swoistym ,,dobrem luksusowym”: ciszę, spokój, nieskażoną naturę, autentyczność.

– Wraz z rosnąca świadomością wyzwań współczesnego świata, Podlaskie coraz lepiej uosabia to, czego tak naprawdę potrzebujemy, aby odpocząć i zregenerować się fizycznie i psychicznie. Podlaskie odpowiada na nasze potrzeby – wpisuje się w trendy. Jest po prostu ,,en vogue”!” – podkreśla Katarzyna Stempniak, liderka projektu w agencji White Bits.

Podlaski Bon Turystyczny w roli głównej

Kampania wspiera komunikację Podlaskiego Bonu Turystycznego i zachęca do jego wykorzystania jesienią. Bon to pionierski program dofinansowań do pobytów w podlaskich obiektach noclegowych. Inicjatywa ma na celu wsparcie branży turystycznej i zachęcenie mieszkańców regionu oraz całej Polski do wypoczynku na terenie woj. podlaskiego.

Kampania realizowana jest w kanałach social media Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej (Facebook, Instagram, LinkedIn) przez październik i listopad 2025.

Za koncept i realizację kampanii odpowiada agencja White Bits.

W kampanii „Puszcza Białowieska bez sequela” nawiązywano do plakatów filmowych. Poznaj kulisy akcji >>>