Ekspansja na kolejne rynki zagraniczne to efekt coraz bliższej współpracy z amerykańską firmą Solve Media, która jest właścicielem i globalnym operatorem uwierzytelniającej technologii type-ins, umożliwiającej m.in. serwowanie natywnych przekazów przepisaniowych. Tak jak w krajach, gdzie Interactions Europe już ma swoje biura (w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech), tak i w przypadku nowo otwartych placówek (w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i Szwecji), sieć będzie wyłącznym reprezentantem technologii type-ins zarówno względem wydawców jak i reklamodawców.
Skala i tempo w jakim się rozwijamy mogą imponować. Wpływ na to ma kilka czynników. Efekty naszej pracy są przedmiotem stałej analizy Solve Media, która docenia nasze wysiłki i daje nam zielone światło w przejmowaniu wyłączności na kolejnych rynkach europejskich. Natomiast fundusze pozyskane od inwestora, jakim jest TGV, pozwalają sfinansować te działania. Wspólnym mianownikiem jest bardzo dobra praca całego, wciąż powiększającego się zespołu. – mówi Paweł Milcarz, partner zarządzający Interactions Europe.
Zobacz również
Rozwój biznesu w krajach regionu DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria) i Szwecji spoczywa na Rafale Wasyluku, który z początkiem roku dołączył do sieci. Będzie on odpowiadał za rozwój sieci wydawców i partnerów reklamowych, a także budował i nadzorował pracę struktur sprzedaży. Rafał Wasyluk ma ponad 15 lat doświadczenia w branży mediowej i reklamowej. Przez wiele lat związany był z grupą K2 Internet, a w ostatnim czasie aktywnie angażował się w rozwój polskich startupów technologicznych za granicą. Rafał Wasyluk jest absolwentem Akademii im. Leona Koźmińskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
We wszystkich ośmiu państwach Interactions Europe odpowiada za implementacje technologii przepisaniowej u najistotniejszych wydawców internetowych, współpracę z lokalnymi agencjami, domami mediowymi i klientami bezpośrednimi, a także za budowę struktur sprzedażowych i nadzór nad prowadzonymi kampaniami. Natomiast za stronę technologiczną, jako operator globalny, odpowiada Solve Media, Inc.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]