Mesdames et Messieurs, oto NowyMarketing. Stop nudzie, oficjalnej papce, marketingu o marketingu. Chcemy mięsa i zamierzamy Wam je dostarczyć. A przynajmniej bądźcie pewni, że spróbujemy. Mam dość czytania o nowym accouncie w choćby największej agencji, dwunastej wersji przeglądarki czy kolejnym odwołanym przetargu. Wiem, że potrzeba czegoś więcej. Szukam publikacji, które pomogą mi w pracy i realizacji zawodowych pasji. Chcę dowiedzieć się jak dobrze wydać pieniądze na promocję w sieci. Co i dlaczego się klika. Jak przyciągnąć i zatrzymać użytkownika. Interesują mnie trendy w kreacji i możliwości współczesnej technologii.
Chciałbym też uczyć się tego od najlepszych i najlepiej od razu w połączeniu z praktyczną stroną danego zagadnienia. Mam cichą nadzieję, że uda się nam namówić do dzielenia się wiedzą ludzi, którzy robią ciekawe rzeczy – marketerów, agencyjnych specjalistów, niezależnych doradców. Życzyłbym sobie, by NowyMarketing stał się miejscem, w którym każdy znajdzie dla siebie realną wartość, a jednocześnie poczuje się zobowiązany do podzielenia się własną wiedzą, doświadczeniem. Utopia? Być może, ale warto spróbować.
Zobacz również
Zapraszamy, a sami lecimy do pracy.
PS.
Tak, NowyMarketing powstaje w obrębie agencji interaktywnej. Nie ma to jednak znaczenia i wypromujemy każdego autora (choćby z najbliższej konkurencji), który dostarczy czytelnikom konkretów. Ci, którzy mnie znają są spokojni, że będzie niezależnie. Upoważniam jednak wszystkich do kopnięcia mnie w tyłek, gdyby stało się inaczej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing