Telewizja, kino, social media… Niezależnie od nośnika, listopad dostarczył mnóstwa emocjonujący chwil – od radości, po wzruszenie, aż po przerażenie, a wszystko to miało odzwierciedlenie na Instagramie.
Podaruj Wigilię
Zbliżają się święta Bożego Narodzenia. Poprzedzające je tygodnie to zawsze okres, gdy znacznie chętniej pomagamy innym i zwracamy uwagę na tych, którzy są bardziej potrzebujący. Wiele organizacji stara się jeszcze bardziej wspierać swoich podopiecznych, organizując zbiórki czy akcje społeczne.
Niezwykle wzruszającą kampanię, która rozeszła się w listopadzie viralowo, przygotowało stowarzyszenie mali bracia Ubogich. Wideo przedstawiające historię seniorki jadącej autobusem, która cieszy się z przypadkowej rozmowy z pasażerem obok, zdobyło ponad 235 tysięcy polubień i było udostępniane na wielu kontach. Był to najbardziej angażujący post w całej kategorii „organizacje”.

Profil @mali.bracia.ubogich awansował o 185 pozycji w rankingu zaangażowania, plasując się na wysokim 10. miejscu w kategorii „organizacje”.

Emocje na wielkim ekranie
Nie możemy również nie wspomnieć o filmie, który miał swoją premierę w minionym miesiącu. Mowa oczywiście o poruszającym dramacie „Dom dobry” Wojciecha Smarzowskiego.
Warner Bros, jako dystrybutor produkcji, publikował na swoim profilu na Instagramie liczne materiały promocyjne, co spowodowało jego awans na wysokie trzecie miejsce w rankingu zaangażowania w kategorii „Kultura i sztuka”.

Po Kryształową Kulę
W połowie listopada odbył się również finał jubileuszowej edycji Tańca z Gwiazdami. Wygrał ją influencer Mikołaj „Bagi” Bagiński, co wywołało masę emocji w internecie – ich odzwierciedleniem było ponad 10 tysięcy komentarzy pod postem na instagramowym profilu Tańca z Gwiazdami z ogłoszeniem zwycięskiej pary.
Był to najbardziej angażujący post w całej kategorii „Media”, bijąc na głowę pozostałe posty w TOP3.

Z planu zdjęciowego na ring
Z kolei najbardziej angażującym postem w kategorii „Organizacje sportowe” był post na profilu FAME MMA z informacją o udziale Waldusia Kiepskiego, czyli Bartosza Żukowskiego, w FAME 28.

W Listopadzie profil FAME MMA został ponownie najbardziej angażującym profilem w kategorii „Organizacje sportowe”.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko