To zakulisowe działania i promowanie filmów w precyzyjnie wybranych grupach może sprawić, że średni film pokona największych nawet pretendentów w wyścigu po prestiżową statuetkę.
W tym bonusowym Siedmioslajdowcu przygotowaliśmy dla Was kilka przykładów filmów, które dostały Oscara w głównej kategorii, ale które bladły w porównaniu z ówczesną konkurencją. Były pięknymi wydmuszkami lub nie wytrzymały próby czasu, a swoje nagrody zawdzięczają często kosztownej promocji i odpowiedniej proporcji splendoru oraz brudnych zagrań.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Zapraszamy Was do zapoznania się z 7 (stosunkowo) słabymi filmami, które po Oscara wyniosła promocja.
Więcej Siedmioslajdowców znajdziecie tutaj >
Słuchaj podcastu NowyMarketing