W tej edycji skoncentrujemy się na nowych mediach. Gośćmi konferencji będą projektanci czołowych agencji webowych i interaktywnych.
Poznasz:
Zobacz również
- zwycięzców WEBBY AWARDS – agencję Bright Media, twórców interaktywnej strony warsawrising.eu, czyli witryny stworzonej przez Muzeum Powstania Warszawskiego, nagrodzonej tytułem Webby Winner i People’s voice w konkursie Webby Awards 2015. Nagroda Webby Awards to według The New York Times „The Internet’s highest honor”, a Łukasz Górka i Paweł Rębisz przyjadą do nas niemal prosto z nowojorskiej gali, w czasie której odbiorą tę wyjątkową nagrodę
- agencję Palmer Watson Ltd, twórców makiet czołowych europejskich gazet jak Le Monde, Politiken i El Pais, dziewięciokrotnie uhonorowanych nagrodą World’s Best Designed Newspaper
- znakomitą międzynarodową agencję UNIT9, której przedstawiciele omówią wykorzystanie architektury i najnowszych technologii we współczesnym designie. Do 2015 r. projekty UNIT9 zdobyły 18 nagród Cannes Lions, 19 One Show, 9 D&AD, a także Emmy za interaktywny teledysk Arcade Fire “Just a Reflektor”; do tego 97 wyróżnień FWA i 15 wyróżnień Awwwards
- osiągnięcia HELLO MONDAY z Kopenhagi, znakomite, wielokrotnie nagradzane strony internetowe obsługiwane na każdego rodzaju urządzeniach mobilnych. Hello Monday to zdobywca takich nagród jak: Awwwards, Agency of the Year 2013; Creative Circle, Digital Agency of the Year 2014, 2013, 2012, 2011
- polską „success story“ — Ars Thanea w ciągu paru lat wyrosła na czołową agencję digital art, pracując dla wielkich brandów i agencji reklamowych na całym świecie. Ma na swoim koncie kilkadziesiąt nagród oraz wyróżnień, w tym Promax BDA, Spikes Asia, One Show, AdFest, The Webby Awards, World Luxury Award, DMMA Online-Star, FWA i KTR
- kostkę do gry DICE+, pierwszy polski produkt, który sprzedaje się w AppleStore
- gogle Oculus Rift, head-set wirtualnej rzeczywistości — technologię przyszłości, która znajdzie wiele zastosowań komercyjnych, nie tylko w grach. W czasie konferencji będzie możliwość przetestowania produktu
Przygotuj się na potężną dawkę inspiracji i zabawy!
Szczegółowy program i formularz rejestracyjny dostępny jest na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing