Tuż przez rozpoczęciem kampanii, Passat otrzymał prestiżową nagrodę Car Of The Year 2015, która została wykorzystana w komunikacji.
W komunikacji telewizyjnej emitowane są dwa równorzędne spoty, jako że Passat jest już od samej premiery dostępny w dwóch wersjach nadwozia – limuzyna oraz variant. Kampania, oprócz aspektu wizerunkowego, w krótszych spotach produktowych mocno skupia się na pokazaniu szerokiej grupie klientów zaawansowanych i innowacyjnych systemów, w które został wyposażony Nowy Passat, takich jak: system rozpoznawania ruchu pieszych, dostęp do mobilnych usług online Car-Net oraz przełomowy cyfrowy wyświetlacz Active Info Display, który zastępuje tradycyjne zegary.
Zobacz również
Kampania jest kontynuacją komunikacji pre-launchowej, która miała swoją odsłonę w połowie listopada 2014 roku.
Kampania wystartowała 16 marca. Zaplanowano dla niej media, w skład których wchodzą: wiodące ogólnopolskie stacje telewizyjne (TVP, TVN, Polsat, a także niestandardowa winieta telewizyjna – 90 sekund), internet, prasa, a także formaty Citylight w centrach biznesowych. Jako medium wspierające już w styczniu i lutym w Warszawie, Katowicach i Krakowie zawisły siatki wielkoformatowe umieszczone w najruchliwszych częściach miasta, zapowiadające nadchodzącą kampanię. Komunikacja telewizyjna będzie trwała 6 tygodni. Za przekaz kampanii oraz nośniki ATL i BTL odpowiada agencja Hand Made, za internet agencja K2, za planowanie i zakup mediów MediaCom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]