21 kwietnia 2015 NOVAGO zastąpiło firmę USKOM Mława. Nowa marka swoją nazwą nawiązuje do nowoczesnego gospodarowania odpadami.
NOVAGO jest największym polskim producentem paliwa alternatywnego z odpadów komunalnych.
Zobacz również
Posiada 14 instalacji, przetwarza 880 000 ton odpadów z 6 województw i produkuje rocznie 200 000 ton paliwa alternatywnego.
– Zależało nam na stworzeniu wizerunku oraz strategii komunikacji marki, które pokażą wielkość NOVAGO, podkreślą jej siłę oraz stabilną pozycję -– mówi Magdalena Szmidt, CEO w MOSQI.TO.
– Nasza strategia zakładała dalszy dynamiczny rozwój – mówi Michał Dąbrowski, dyrektor zarządzający i wiceprezes zarządu NOVAGO Sp. z o.o. – Mamy bardzo silną pozycję rynkową, unikatową technologię i duże ambicje, co znacznie zwiększa naszą przewagę konkurencyjną. Wiedzieliśmy, że musimy stworzyć naszą markę od nowa. MOSQI.TO zaproponowało nam spójną strategię i wzięło na siebie koordynację całego przedsięwzięcia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
To już trzecia tak duża realizacja MOSQI.TO związana z brandingiem. Wcześniej agencja pracowała nad zmianą marki AMPLICO w AIG, a ponad rok temu przemianowała PBP na BIZ Bank.
Słuchaj podcastu NowyMarketing