W ramach zawartej współpracy agencja WebTalk jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii działań organizacji MSC w Polsce w oparciu o wykorzystanie kanału komunikacji Facebook. Projekt z ramienia agencji koordynuje zespół Kamila Skowrońskiego. Do nawiązanej współpracy doszło w wyniku przeglądu ofert. Umowę podpisano 22 marca 2015 r.
MSC jest międzynarodową organizacją pozarządową, światowym liderem programu certyfikacji na rzecz zrównoważonego rybołówstwa. Powstała w 1997 r. z inicjatywy WWF i firmy Unilever. Od 2013 r. MSC posiada przedstawicielstwo w Polsce. Organizacja opracowała standardy środowiskowe w zakresie zrównoważonego rybołówstwa. Misją MSC jest wykorzystanie programu certyfikacji MSC oraz niebieskiego certyfikatu MSC, aby wspierać budowę zdrowych, stabilnych ekosystemów morskich i chronić zasoby mórz i oceanów. Działania organizacji obejmują wyróżnianie odpowiedzialnych praktyk rybackich certyfikatem MSC, certyfikację w łańcuchach dostaw, współpracę z partnerami biznesowymi oraz programy edukacyjne wpływające na decyzje zakupowe konsumentów na całym świecie.