Koncern Boiron ponownie powierzył NuOrder budżet reklamowy na kompleksowe działania interaktywne dla swojej marki. Agencja poza obsługą Oscillococcinum, poprowadziła kampanię także dla marki Stodal.
Agencja była odpowiedzialna za: konsulting, konstrukcję, realizację strategii i prowadzenie kompleksowej kampanii w Internecie.
Zobacz również
W ramach kampanii NuOrder prowadził działania m.in.: Google AdWords, Google Display Network, RTB (Real Time Bidding), Facebook Ads, a także remarketing. Ponadto marka Stodal została wsparta kampaniami video realizowanymi poprzez YouTube Instream Video oraz TVN Player VOD. Agencja zaprojektowała i stworzyła nośniki kampanii, w tym nośniki richmediowe.
Boiron jest kolejnym klientem farmaceutycznym, którego obsługuje NuOrder. Dotychczas agencja współpracowała m.in. z takimi firmami jak Actavis, Bayer, GlaxoSmithKline, Janssen-Cilag, Johnson & Johnson, Nepentes, Polpharma, Polpharmex, US Pharmacia czy Walmark.
![Concordia Design „Tabu polskiego leadershipu”: liderzy i liderki doświadczają wypalenia zawodowego i samotności [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/raport-tabu-concordia-design-142x0-c-default.jpg)
Concordia Design „Tabu polskiego leadershipu”: liderzy i liderki doświadczają wypalenia zawodowego i samotności [RAPORT]