Agencja Lowe Warsaw zajęła się obsługą reklamową Browaru Łomża po wygranym przetargu w lutym br. Nowa kampania „Łomżing zaczyna się od leżakowania” zwraca uwagę na nieodzowny etap produkcji piwa jakim jest jego leżakowanie. – To właśnie ta koncepcja sprawiła, że nasza propozycja okazała się najlepsza. Zaproponowaliśmy metaforyczny koncept opowiadający o zasadach leżakowania – mówi Marcin Nowak, Dyrektor Kreatywny w Lowe Warsaw i dodaje – W nowych spotach utrzymanych w filmowej, oszczędnej estetyce widzimy leżakujących mężczyzn. Nie ma już charakterystycznego dla łomżingu bujnego trawnika, a jest piękna pusta nadmorska plaża, wielkomiejski loft i malowniczy brzeg Wisły w Warszawie. W drugiej części filmów ukazano browar, tradycyjny i średniej wielkości, co podkreśla wyrazisty charakter marki.
Kampania rozpoczęła się na początku maja br. W emisji są już wszystkie trzydziestosekundowe spoty telewizyjne: „Ciemność”, „Zimno” i „Bezruch”. Komunikację ATL dopełnia kampania OOH oraz działania w internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Zobacz również
Ponadto Agencja Lowe Warsaw przygotowała, zaplanowała i przeprowadzi prosprzedażowe działania aktywacyjne, spośród których najistotniejszy jest konkurs pod hasłem „Leżakowanie”. Jego mechanizm oparty jest na zakupie pięciu dowolnych piw Łomża i odpowiedzi na pytanie: „Jaka jest Twoja ulubiona forma leżakowania?” Nagrodą w konkursie są leżaki, których do wygrania jest aż cztery tysiące. Konkurs, który rozpoczyna się 1 czerwca, a potrwa do 26 lipca, wspierają dwa telewizyjne spoty oraz pakiet materiałów promocyjnych przygotowanych dla punktów sprzedaży wraz z dedykowanymi promocyjnymi opakowaniami. Za ich kreację również była odpowiedzialna agencja Lowe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]