Kampania „Moc nabiera przestrzeni”, która powstała w ramach stałej współpracy Agencji LOWE Warsaw z SEAT-em jest już kolejną odsłoną akcji promującej rodzinę SEAT-a Leona. Poprzednio LOWE Warsaw była odpowiedzialna za kreację kampanii dla SEAT-a Leona CUPRA. Teraz z okazji wprowadzenia nowej wersji auta kombi o sportowym charakterze agencja pracuje nad kampanią modelu SEAT Leon ST CUPRA, który miał swoją premierę w austriackim Worthersee w dniach 13-16 maja br. Kampania potrwa od 1 do 30 czerwca.
W zakres prac agencji LOWE Warsaw wchodzi między innymi kreacja globalnego spotu do telewizji i kin łączącego w sobie komunikację wizerunkową marki oraz ofertę taktyczną przygotowaną przez SEAT we współpracy z VW Bank. Ponadto Agencja jest odpowiedzialna za przeprowadzenie działań BTL, kampanię w prasie ogólnopolskiej oraz materiały promocyjne dla sieci dealerskiej.
Zobacz również
Wśród działań LOWE Warsaw z obszaru digital znalazły się: owned media, w tym kreacja landing page, projekt i produkcja kampanii display, wdrożenie modelu rich media oraz przygotowanie filmów do mediów społecznościowych: trzydziestosekundowego spotu telewizyjnego na YouTube oraz adaptacja wersji osiemdziesięciosekundowej na potrzeby internetu. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest MediaCom.
Więcej informacji na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]