To kategoria, w której docenia się nietypowe formy reklamowe. Pod uwagę brane są przede wszystkim interaktywność, a także budowanie i podtrzymywanie relacji ,,marka – klient”.
The Global Association for Creative Advertising and Design to znane na świecie nagrody, przyznawane najciekawszym, światowym kampaniom reklamowym, które wykorzystują Internet oraz media tradycyjne.
Zobacz również
Pod pojęciem Czułe Historie, TOUS przedstawia kompleksową kampanię wizerunkową, która pokazuje Czułość, jako uniwersalną wartość, w zabawny i uroczy sposób. Najważniejszym elementem kampanii jest Fashion Clip – to połączenie filmu Fashion z wideoklipem, który był dystrybuowany w kanałach cyfrowych marki. Na jego podstawie powstał również spot TV oraz inne materiały kreatywne wykorzystywane w prasie i Internecie.
Przewodnim wątkiem jest historia miłości profesora i studentki. Jest to rzadko wykorzystywany w reklamie, klasyczny wątek filmowy, co tłumaczy decyzję o zaangażowaniu reżysera kinematograficznego, którym jest Victor Carrey.
W ten sposób TOUS przedstawia historie, które docierają do ludzi i wyjaśniają punkt widzenia Czułości prezentowany przez markę w nowoczesnym, inteligentnym, ekscytującym i wesołym tonie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Marka Tous od 2014 roku jest klientem domu mediowego UM (Universal McCann). UM odpowiadał za zakup mediów w ramach nagrodzonej kampanii Czułe Historie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing