— Moja decyzja o rezygnacji z aktywnego zarządzania serwisem nie jest nagła i jest efektem wielu przemyśleń na temat tego, co będzie najlepsze zarówno dla serwisu, który stworzyłem, jak i mojej dalszej kariery zawodowej — skomentował. — Liczba konsumentów, którzy wypowiadają się na Opineo oraz liczba firm, która ich słucha w celu poprawienia jakości swoich usług jest dla mnie największą nagrodą i niewątpliwie największym dotychczasowym osiągnięciem zawodowym. Cieszę się, że mogłem współpracować z ludźmi, którzy uwierzyli mi i pomagali zrealizować misję Programu „Słucham swoich klientów” a tym samym przyczynili się do stworzenia największego w Polsce serwisu z opiniami konsumentów. Pozostawiam Opineo.pl na pozycji lidera branżowego oraz wspaniały zespół, który pod skrzydłami Grupy Onet będzie z powodzeniem realizować strategię dalszego rozwoju serwisu.
W ostatnich miesiącach Kucharzak wspierał dodatkowo swoim doświadczeniem rozwój innych obszarów biznesu e-commerce w Grupie Onet.
Zobacz również
Na pytanie, jakie są jego dalsze plany zawodowe, Kucharzak odpowiada: — Niewątpliwie pozostanę w branży internetowej, która rozwija się najszybciej i pozwala zmieniać e-świat. Wierzę, że Opineo to był dopiero mój pierwszy krok.
Opineo to największy w Polsce serwis gromadzący opinie konsumenckie na temat sklepów internetowych, produktów i firm. W serwisie jest już ponad 6 milionów opinii, miesięcznie konsumenci dodają 170 tys. opinii. W maju serwis odwiedziło 1,2 mln użytkowników. Od ponad roku serwis w 80% należy do Grupy Onet
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell